RSS

Ganduri…

03 Iul

Si iata…iara din strada ajung pe scara

Intru-n apartament, mi-aprind o tigara.

Stiu c-am dat-o-n bara intr-o alta zi lenesa de vara.

Imi pare rau si-o sa-mi mai para, dar raul o sa dispara.

Nu e un capat de drum, dar trebuie sa o iau de la capat.

Sa nu mai pun la suflet vorbe aruncate-n treacat.

Sa ma schimb, sa devin mai bun,

Ca unde sunt acum, nu-mi place cine sunt.

Aprecierea celor pe care-I dezamagesc n-o merit.

Aprecierea celor pe care-I urasc nu mi-o doresc.

Aprecierea la nivel inalt e o treaba pe termen lung.

Ma gandesc intens daca macar sunt pe acel drum.

Am vrut sa fac multe chestii, n-am lasat de la mine.

Am vrut sa fac bine, a iesit cateodata rau.

Dar din rau in mai rau, tot incercand ceva se intampla.

O rana adanca azi se inchide si vad ca

Din tot ce-mi doresc cu adevarat nimic nu pot sa cumpar.

Asa ca azi renunt la bani ca scop.

Ca scopul nu e sa am candva noroc ca nu cu ei ma-ngrop,

Dar parca vreau ceva sincer, ceva din inima,

Ceva ce ceva-n inima-mi schimba…

 

 

 
2 comentarii

Scris de pe 3 Iulie 2014 în Muzica, Poezie

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Ganduri…

  1. paunaoana

    15 Iulie 2014 at 10:07 pm

    Frumos!

     

Zi si tu acuma

 
