RSS

Nu poti sa canti hip-hop daca nu esti chel

29 Mai

Titlul este metaforic, ilustrand foarte bine, dupa umila mea parere, supozitia perfect prezenta intr-o eroare perpetua pe care o fac multi oameni si in special multi romani. Pe scurt:

Daca am facultate, sunt mai bun ca tine. Daca iau o nota mai buna, sunt mai bun decat tine.

Care mi se pare o prostie. O argumentare buna pentru explicarea tipurilor de inteligenta si aceasta mentalitate, gasiti aici. Spune foarte bine maka ce am si eu in cap.

Motivul acestui articol pe care voiam sa-l scriu de aseara, dar n-am avut timp, este insa diferit de al lui.

Pentru ca eu nu ma mai uit la televizor deloc, de luni bune, televizorul din camera mea fiind sub o masa, scos din priza, nu sunt la curent cu „vedetele” astea aparute peste noapte. Si aseara cautam ceva melodii pe youtube. Si la „sugestii” apare ceva cu Iulia Albu. Si eram si eu curios cam ce face tipa asta, pentru ca tot ce stiu e ca a fost maritata cu un designer de pantofi. Ala, cunoscut sau recunoscut, cred. Oricum, omul face ceva si cica face bine. Nu ma intereseaza domeniul asa ca nu intru in detalii ca sa nu gresesc. Dar in afara de faptul ca, la fel ca multe alte „vedete”, singurul motiv pentru care nu e o anonima, e ca a fost maritata cu cineva cunoscut, habar n-aveam cu ce se ocupa.

Dom’le si-am aflat! E parerista frate. Dar parerista cu acte! Asta e cel mai important. Si se lauda cu asta grav, nonstop. Pentru ca dupa ce am vazut un videoclip, nu m-am oprit, era prea amuzant :))) . Si-am aflat ca are scoala de critic de moda sau ceva si prezinta o rubrica la Wowbiz pe KanalD unde isi da cu parerea despre cum se imbraca „vedetele”. =)))))))))

„Deci prietene, ma-ntelegi?” :)) Cum ar zice Mircea Badea. Iar argumentele folosite in „jurizare” sunt savuroase :))) Exemplu: Elena Gheorghe a luat nota -95 (Minus 95) , ceva de genul, pentru a vazut-o Maria Sa, IULIA, intr-o rochie pe care a catalogat-o fake sigur. De ce? Pentru ca rochia aia e 10000 de euro si Elena Gheorghe nu e Beyonce!! Cu alte cuvinte, „de unde cacat sa-si permita aia banii???” Si era efectiv ofticata :))). Deci asa ceva…

O fiinta mai aroganta si egocentrica, inca nu am vazut.

O mica idee aici.

Si va zic sincer, eu n-am treaba cu moda, dar cand o vad pe Iulia Albu cum se imbraca, frateeeee, ma sperie. Zau. Si nu numai ea, dar daca aia e moda…e trist.

 

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 29 Mai 2014 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
