RSS

23. Still counting

25 Mai

Constat ca invatam constant. Non Stop. Unele sunt chestii faine, altele mai putin, dar le invatam pe pielea noastra. Hard way. Ceea ce bine. Pentru ca altfel poate n-am fi siguri de concluzii, nu ne-am increde prea mult in judecata altora. Eu sunt genul care crede atunci cand vede cu ochii lui. Si am dat cu capul atat de tare, cateodata cu atata tarie de parca eram masochist. Cazi, te ridici, mergi mai departe. Dar inveti. E cea mai buna cale de a invata. Si cea mai grea.

Sa faci dragoste nu e acelasi lucru cu a face sex.

Acum, in ceea ce priveste chestiile gen Radu F Constantinescu, alea-s chestii lacrimogene scrise special pentru femei. E un business. Bine ca-i merge. Bravo lui. Dar se inspira prea mult din carti si/sau filme. Dar sa faci dragoste e intr-adevar complet diferit de a face sex. Am simtit-o de multe ori. Si-am observat ca daca tipa arata foarte bine, nu schimba prea mult datele problemei. Poate simti ceva placere, asta nu pot sa o neg, dar pot sa spun ca m-am simtit bine. Poate doar ceva mai relaxat. Am in minte acum replicile alea din filme gen dupa ce tipul o inseala se intoarce la iubita / nevasta si ii spune ca nu a insemnat nimic. O scuza de rahat, dar acum parca se contureaza in mintea mea un oarecare sens. Ca intr-adevar nu inseamna nimic, nu simti nimic, e pur si simplu sport. Repet, asta nu e o scuza, daca va iarta tipele inseamna ca sunt proaste🙂 dar numa’ zic.

Sa-ti prietenii aproape nu e greu. Dar daca incepi sa sortezi, s-ar putea sa nu mai ai pe cine sa tii aproape.

Cel mai usor ii sortezi cerandu-le ajutor dupa ce i-ai ajutat si tu. Sau incercand sa vorbesti cu ei dupa ce i-ai ascultat de o gramada de ori.

Trebuie sa recunosc ca cel mai usor e sa implici o femeie. E surprinzator cati renunta la un prieten dupa ce intervine o pereche de craci. Imi permit sa spun asta pentru ca dupa cateva zile de cand a cunoscut-o, nu are ce sa fie mai mult mai ales cand pui in balanta prietenii de ani. Dar cum o pereche de craci e tot o pereche de craci si se merge pe prietenul uita, ii trece, da-l dracu’, oamenii nu inceteaza sa te surprinda. E o chestie interesant de observat.

Banii n-aduc fericirea.

Eram sceptic referitor la treaba asta, dar, iata, ca asa stau lucrurile. Nu, banii n-aduc fericirea. Si nici numarul lor. Realizezi asta cand stai cu ei pe masa si vrei sa bei o bere si sa stai de vorba cu un prieten. Dar cei 2-3 pe care i-ai vrea langa tine sunt prinsi cu altceva si nu pot fi acolo. Ce sa faci cu banii daca nu ai cu cine sa-i imparti? Cu cine sa te bucuri de ei. Banii te ajuta si e un mijloc de a obtine chestii. Dar daca devine scop, cand ii obtii, realizezi ca nu esti atat de fericit pe cum credeai. Asa ca ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se intample.

E foarte important sa fii cine esti tu.

Nu, n-o sa-ti aduca fani, ba de cele mai multe ori din contra, dar esti cel mai fericit atunci cand poti sa fii tu insati. Indiferent ce cred ceilalti, indiferent ce te sfatuiesc, pentru ca suntem o natie de pareristi. Intotdeauna cineva stie mai bine. Dar fii sincer cu tine. Fa ce simti, zi ce crezi si asta e. Pentru ca daca ceilalti au o problema cu tine, e problema lor. Sa si-o rezolve.

Alcoolul ajuta. Dar prea putin si doar pentru cateva ore.

Asa ca nu e o solutie. Solutia e sa-ti permiti sa cazi si de maine sa cauti o alta solutie. Si sa mai cazi o data. Si inca o data. Pana cand gasesti solutia care functioneaza.

Nu sunt vreun manual de intelepciune, dar voiam sa-mi scriu aceste randuri pentru ca peste timp voi avea nevoie de ele. Si nu am in nimeni mai multa incredere decat in mine.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 25 Mai 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
