RSS

In 2014 ne dorim haiduci

22 Mai

Vin alegeri. Toti dobitocii apar in promovari. Toti dobitocii din guvern. Toi vor ciolanul, toti vor sa fure in continuare.

M-am saturat de atata hotie, m-am saturat de atatia prosti. M-am saturat de oamenii pe care trebuie sa ii vad zi de zi. Observ ca devine o tendinta, sau poate era inca de mult un trend, ca oamenii, cei. pe care ii cunosti si tu, ii cunosc si eu, oamenii normali, sa aiba aceleasi apucaturi. Furat, japca, minciuna, tradare, ignoranta, egoism. Refuz sa cred ca asa sunt toti oamenii pe lumea asta.

Dar o intrebare incepe sa se ridice in mintea mea: Oare toti oamenii din tara asta au fost infectati sau doar am eu numai noroc de prosti?

Eu in 2014 vreau haiduci. Nu ma intereseaza metodele. Deja nu mai conteaza si nu ma mai intereseaza. Dar vreau pe cineva care sa ma reprezinte!

Si daca asta e lumea oferita pe platou, imi bag pula in ea de lume si v-o fac cadou!

Am devenit oi in cacat! Nu mai avem pareri, opinii, principii. Avem principiul „Care sare cu suta?” De lei. Nu mai visati la euro, ca visati aiurea. Si daca deja se contura visul, va urez cosmar placut🙂

Motherfuckers!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Mai 2014 în Parerea mea

 

Etichete: , , , ,

Zi si tu acuma

 
