RSS

Romania prin ochii tinerilor

16 Mai

1. Rusia. Tinerii nu observa ca exista un conflict clar prin lumea asta. Rusia, Ucraina, SUA, pana si Romania sunt doar niste tari pe harta. Nu poate exista razboi pentru ca razboaiele se intampla numai in cartile de istorie, nu sunt contemporane cu noi. Razboiul nu poate fi si economic. Ceea ce neah…nu e grav. Daca nu e bombe, n-are nici pe dracu’. In cativa ani posibil sa impartim o paine pe zi la 3 familii. Pentru ca daca se supara rusii pe noi, eu cred ca ne pot submina economia. Care, in cacat, ce economie?!

2. Sa cante lautarii, sa curga cu alcool. Ce munca, ce joburi? Mi-e sila sa mai caut link-ul dintr-un articol destul de recent referitor la ce zic tinerii la interviuri. Dar oricum, e fenomenal. „Am prieteni care munceste pe 3000 de lei si tu, firma de cacat, imi arunci MIE in fata 1400 de lei, bai saracilor?! ‘ati ai dreacu’ cu firma voastra cu tot! Ati vrea voi o valoare ca mine in firma! Hac puu!”

3. Ma bag in partid, manca-ti-as🙂 Pai ce, numai haltii sa fure? Cu ce bani imi iau pe smenareala voturilor, imi iau X6😉 !

Sincer, ca un comentariu personal. Daca am dovezi de asa ceva, poti sa-mi fi cel mai al dracu’ prieten, desi nu am de-astia, ca daca imi sta in putere, tot te distrug. Ca principiu. Pentru ca asa e corect. Furi pentru tine, furi de la stat, furi si de la mine. Asa ca mars.

As continua. Comentam subiecte n. Dar momentan ma duc sa ma bucur de o bere, o tigara si sex. E mult mai distractiv.

 

 
2 comentarii

Scris de pe 16 Mai 2014 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , , , , ,

2 responses to “Romania prin ochii tinerilor

  1. Bianca Ghebaur

    3 Iunie 2014 at 9:19 pm

    mult prea direct in ultima parte :)) dar ai dreptateeee

     

Zi si tu acuma

 
