RSS

Who i am

14 Mai

De vreo 7 ani incoace, tot ce cer e doar pace, ceilalti sa ma lase-n pace,

Dar drace, n-ai sa vezi pe vreunul ca tace chiar daca nimic nu face.

Toti au o parere, toti vor sa mi-o spuna,

Nu mai am rabdare nici macar sa-ti ascult o duma intr-o pasa buna,

Nu simt ca e de gluma, iar de compatimire usor, usor nu mai ramane urma.

Imi spui ca sunt prost, poate ca sunt.

Ca sunt nebun, urat, de ceilalti urat, da, sunt.

Ca nu sunt in stare de nimic si nimic n-o sa reprezint.

Aici fraiere, tin sa te contrazic.

Ca ce crezi tu despre mine, stiu ca nu e bine,

Dar eu simt ca din ce-i in mine vor exploda mine si nu depinde de tine.

Si nici nu depind de tine, nici nu-i autocompatimire

Si incep sa-mi ies din fire, asa ca ce crezi tu pentru tine tine.

Sunt satul, n-am chef sa te mai ascult, n-am chef sa te mai ajut,

Nu vreau sa mai simt al tau de suflet furt.

N-am azi cuvintele la mine, nu sunt nici in stare sa fac rime,

Dupa tine, nu-s in stare de nimic.

Da’ mai taci in pula mea, ca nu renunt orice ar fi, vreau sa-ti zic.

Nu ma poti influenta, controla, manipula, cum nici nu ma poti asculta.

Nu ma vrei in viata ta, nu ma poti ajuta, nu ma poti intelege,

Las’ ca trece, doar vezi-ti de viata si o sa-nceapa sa se lege.

Asta e doar un mesaj, nu ca sa-mi etalez vreun curaj

Ci doar ca sa stii.

Ca mi-asum ce zic, nu sunt fricos ca “fetilii”.

Deci mars si lasa-ma-n pace, ca mie nu-mi place,

Imi place doar cel ce tace si-si vede de ale lui faze.

 
4 comentarii

Scris de pe 14 Mai 2014 în Poezie

 

Etichete: , ,

4 responses to “Who i am

  1. o femeie tradata

    15 Mai 2014 at 10:45 am

    frumos,bravo,felicitari.sa o tineti tot asa…mai ales faza cu „da’ mai taci in pula mea”…e f inteligenta.

     
    • Mircea Colceag

      15 Mai 2014 at 1:15 pm

      Stiu ca ai o problema cu barbatii. Daca te face sa te simti mai bine, ce am scris nu se adreseaza unei fete. De fapt mai mult decat atat, nu se adreseaza nimanui in special ci exprima mai degraba o atitudine si nu un dialog. Ca fapt divers zic.

       
  2. o femeie tradata

    15 Mai 2014 at 1:52 pm

    Ce sa spun,frumoasa atitudine.Oricum nu am fost niciodata suficient de buna pt el,asa ca fapt divers.

     
    • Mircea Colceag

      15 Mai 2014 at 7:48 pm

      Nu vad care este legatura dintre relatia ta si ce am scris eu.

       

Zi si tu acuma

 
