RSS

Voi il vreti pe Dumnezeu, dar credeti ca Dumnezeu va vrea?

26 Apr

Luptam. Zi de zi. Nu pentru ce avem ci pentru ce ne-am dori sa avem.

Vrem sa avem speranta. Vrem sa credem in zei. Vrem sa credem ca cineva ne poate proteja, cineva ne poate conduce catre victorie. Cineva ne poate aduce linistea. Tindem sa credem ca exista o persoana cu o moralitate superioara. O persoana demna. O persoana curajoasa. O persoana fara de pacate ce poate purta bataliile in locul nostru. Sau cel putin sa fie langa noi. Vrem si tanjim dupa acest lucru.

Daca ar exista aceasta persoana cu siguranta am urma-o, oriunde.

Intre timp, intre noi ne mancam. Mai facem o mica smecherie, mai ciugulim ceva. Daca cineva ne roaga ceva, dam inapoi, pentru ca ajutorul neconditionat e conditionat doar de limite decente. Gen „da-mi si mie sarea”. Iar daca ti-o da, e clar, ai un prieten adevarat. Daca cere mai mult, „pai stai sa vezi ca stii ca te iubesc si te-as ajuta. Dar n-am cum sa te ajut cu asta.”.

Vrem dragoste, dar tradam cu atata usurinta. Pentru sume modice ne vindem si familiile. Iar daca ei nu inteleg de ce am facut-o, inseamna ca nu ne vor binele.

Mintim pentru ca stim ca daca le spunem persoanelor ce vor sa auda avem sanse mai mari sa obtinem ceva.

Deci inselam, furam, tradam, mintim, justificand fiecare lucru pe care il facem. Pentru ca intotdeauna exista o explicatie.

Si acum va intreb: Daca Dumnezeu ar cobori pe pamant, sau orice zeitate la care se roaga fiecare, credeti ca ar vrea ca persoane ca noi sa il urmeze?

Pentru ca eu, daca as fi el, m-as gandi ca nu pot sa am incredere in astfel de oameni, ca ma vor trada cu prima ocazie, vor incerca sa obtina cat mai mult de la mine si asa mai departe.

Macar sa nu mai fim nesimtiti si sa cerem ceva ce noi n-am putea oferi la randul nostru. Pentru ca nu meritam ca o astfel de persoana sau zeitate sa ne conduca.

Si astfel s-a inventat si iertarea de toate pacatele. Pentru ca daca n-am crede ca pot fi iertate pacatele, ne-am da seama ca cineva intreg la minte, n-ar putea sa-si doreasca oameni de genul asta langa el.

Dar nu e mai usor sa traim intr-o minciuna? Daca restul o fac, noi de ce sa nu facem parte din turma?

Eu nu vreau turma voastra, prefer sa traiesc singur.

 
6 comentarii

Scris de pe 26 Aprilie 2014 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , , ,

6 responses to “Voi il vreti pe Dumnezeu, dar credeti ca Dumnezeu va vrea?

  1. o femeie tradata

    27 Aprilie 2014 at 6:42 pm

    Ce bine ai spus”vrem dragoste dar tradam cu atata usurinta”…pai daca cel care se crede Dumnezeu,minte,tradeaza cu atata usurinta chiar pe fata pe care se batea cu pumnii in piept ca o iubeste,inseala la orice pas pe oricine etc//////cum sa mai ai incredere in cineva,adica intr-un barbat care ar fi trebuit sa fie mai presus de orice si oricine…..pe mine m-a tradat insusi „dumnezeu”,si atunci cum sa mai ai incredere in ceva sau cineva????????????????????????????nu mai am incredere in nimeni nici macar in dumnezeu,m-a dezamagit si nu-l pot ierta……nu va convine,impuscati-ma,va urasc de moarte pe toti barbatii si am sa va platesc cu aceeasi moneda pana voi muri…nu va convine,duceti-va si impuscati-va………………sa va ia dracu de barbati idioti,lumea ar fi fost mai buna fara voi(Si nu sunt lesbiana)

     
  2. o femeie tradata

    27 Aprilie 2014 at 6:43 pm

    PS.nu m-am referit la tine,ci la barbati in general,sa nu faci vreo confuzie.

     
  3. o femeie tradata....

    27 Aprilie 2014 at 7:11 pm

    Care”Dumnezeu”???Dumnezeu e barbat sau femeie,???daca ar fi fost femeie,nu va mai bateati voi joc de femei,dar in schimb voi va bateti joc non-stop de femei,le manipulati dupa bunul vostru plac,le mintiti si tradati non-stop?!?Ce vreti de la ele de fapt?????Ce vreti voi de fapt?????EU mai vreau decat razbunare,va cadea multe capete de barbati cand voi avea sabia dreptatii in mana,mai e putin,paziti-va cururile tradatoare si nesimtite si in special capetele alea inutile……………………….

     
    • Mircea Colceag

      27 Aprilie 2014 at 8:27 pm

      Pot sa intreb ce ti s-a intamplat? Ca sa pot intelege mai bine

       
  4. o femeie tradata

    28 Aprilie 2014 at 10:21 am

    Intreaba-l pe Dumnezeu?!?El stie mai bine.

     

Zi si tu acuma

 
