RSS

Eu

18 Apr

Mi-ar fi placut sa am si eu familie care sa-mi dea totul. Nu sunt ipocrit. Mi-ar fi placut sa primesc totul de-a gata. Mi-ar fi placut sa nu am griji. Mi-ar fi placut sa nu stau sa calculez ce urmeaza sa se intample. Ce urmeaza sa cumpar. Sa nu ma gandesc la ziua de maine. Dar n-a fost asa. Sunt sigur ca a fost mai bine asa. N-as mai fi invatat sa lupt. N-as mai fi putut sa fiu mandru de ce am realizat. N-as mai fi putut sa zic ca tot ce am e al meu si e pe merit. Si asta la 23. Sunt mandru de mine.

Nu pot sa nu observ insa si firele albe de par. Stresul. Zilele in care simt ca totul e pe umerii mei. Zilele in care vreau doar sa beau si sa fumez chiar daca nu am bani. Pentru ca nu mai pot.

Nu stiu cum se vede viata mea privita din exterior. Si nici nu-mi pasa. Pentru ca sincer, niciodata nu mi-a pasat de ce cred ceilalti. E mult mai important ceea ce cred eu. Si dupa atata timp, desi in realitate mi-e bine, psihic e prea mult. Si asta e doar inceputul.

Si asta poate fi drumul spre extraordinar sau spre autodistrugere.

Nu mai am pe nimeni acum care sa ma inteleaga. Asa ca ramane de vazut.

Cand simti ca-ti pierzi minti e important sa nu te minti si sa nu incerci sa vinzi ce altii ar cumpara ca de la niste sfinti.

In curand i will fucking blow your mind!!!! If you got one :))) N-am putut sa ma abtin. Atac la unii😉

 
2 comentarii

Scris de pe 18 Aprilie 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

2 responses to “Eu

  1. vivi

    24 Aprilie 2014 at 7:29 pm

    Nu dispera.Anumite lucruri care te deranjeaza trebuie sa te faca mai puternic. Nu uita versurile cantecului ,,Iti arat ca pot”.

     

Zi si tu acuma

 
