RSS

Cartile pe fata. Nu e chinta. Nici careu. Doar high card. Dar trebuie sa joc.

04 Apr

Cand eram mic, simteam apasarea, obisnuiam sa plang.

Cand am mai crescut, randurile din gand m-au facut sa fiu puternic.

11.01.91, totul se termina in unu, ma prindea adesea unu, band.

Esecuri si realizari, laude, admonestari, diverse stari, nu ma simteam vrednic.

 

Cand eram mic, simteam apasarea,obisnuiam sa plang.

Pe ascuns pentru ca nu voiam ca altii sa vada ca nu mai pot sa duc.

Ma simteam ca al iubirii eunuc.

Simteam ca orice fac, doar poveri duc dar mai ales aduc.

 

Cand am mai crescut, randurile din gand m-au facut sa fiu puternic.

Ca daca ma dedic si imi gasesc un ritm, n-o sa plec batut din ring.

“Puterea mintii, universul ce comploteaza” imi zic.

Poate eram doar mic dar era ce ma facea sa raman stabil psihic.

 

11.01.91, totul se termina in unu, ma prindea adesea unu, band.

Si nu beam putin. Nici acum nu e putin, dar nu rup.

Am nevoie de vicii, asta simt de cand

Nu ma mai surprind, de fericire din palme batand.

 

Esecuri si realizari, laude, admonestari, diverse stari, nu ma simteam vrednic.

Am avut multe esecuri, am nevoie de un sfetnic.

Realizari mai putine, noroc chior al unui bezmetic.

La ce bun, cand la tot ce e bun renunt vremelnic?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 4 Aprilie 2014 în Poezie

 

Etichete: , ,

Zi si tu acuma

 
