RSS

My world

03 Apr

Aud un beat, dau pe repeat, imi spun ca-s tampit, smintit

Parca nimic nu-i mic, parca aud voci in minte

“Nu mai esti copil cuminte”, tine asta minte

Cand patrunde in tine, fara rime nu poti sa mai scrii.

Incep sa cred ca sunt nebun cand vad ca lumea se indeparteaza

Nimeni nu vrea sa mai asculte, toti din start ma blocheaza

“Uite-l si p-asta frate, abereaza” .

Un singur creier. Metastaza. Incep sa am o pasa proasta.

Mi-am promis ca n-o sa mai fiu varza,

Ha,ha, cui ii pasa?

Fiecare pentru el, lupte surde, urlete mute,

Isi fac aparitia niste demoni, brute, chestii ce nu fac parte din aceasta lume.

Unde te-ascunzi de unde? Vrei sa fugi? Du-te?

Vrei sa stai? Preda-te.

Cosmar? E neclar? Visezi? N-ai habar? E ciudat dar

Daca tu amplifici in realitate, orice retragere apoi e in zadar.

Creez un zid psihic din nimic de mic.

Poate am ceva probleme, am nevoie de un shrink

Cand in jur am numai shark-si

De care mi-e teama ca-mi vor provoca drama

O durere amara, cristal de clara

Din iarna pana-n vara, din zi pana-n seara

Si cine ma apara ca simt ca ma doboara

Si-n acest infern, simt ca n-am arma capabila

Sa reactioneze, durerea s-o stopeze si

Inima sa mi-o faca sa vibreze.

Nu incerca sa m-ajuti, e clar, am o problema, am mai multe

Dar de unde izvoraste acest rau, de acolo izvoraste si binele.

Si e periculos de stresant

Sa ma gandesc ca s-ar putea sa pierd tot, chiar cu riscul de a deveni distant.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Aprilie 2014 în Poezie

 

Etichete: , , , ,

Zi si tu acuma

 
