RSS

O nouă companie de Web Design şi Creare Site-uri Web.

31 Mar

În ultima perioadă de timp, am stat bine şi m-am gândit că ar trebui să fac ceva cu viaţa mea. Deşi lenea mă cam domina, mi-am dat seama că nu este o soluţie şi că nu rezolvă nici o problemă. Chiar din contră, accelerează problemele care într-un final, pot fi rezolvate doar prin muncă.

Am studiat foarte mult în domeniul IT (Internet Technology) şi mai exact, în domeniul WEB. Încă de mic copil am fost atras de creare site şi de Web Design. Nu mi-a fost greu deloc şi învăţam din ce în ce mai mult. Când îţi place ceva, în materie de WEB în cazul meu, nu poţi să stai departe de aceste lucruri.

Cu timpul, am acumulat experienţă şi am lucrat echilibrat în tot ceea ce am realizat. În special, Web Design-ul a fost ceva aparte pentru mine. Am avut noroc şi pentru că am făcut patru ani de Adobe PhotoShop la şcoală. Două zile dintr-o săptămână, faceam doar informatică. Profilul terminat: PROCESARE TEXT IMAGINE.

Au trecut ani şi mi-a venit ideea de a înfiinţa o firmă în acest domeniu, care să se ocupe cu: Web Design, creare site-uri web, realizarea magazine online, SEO (search engine optimization), improvizare grafică, sugestii şi recomandări în domeniul WEB. Nu am renunţat la găzduirea web şi la înregistrarea domeniilor.

Am un parteneriat cu firma de hosting, ClausWeb, care mă ajută extrem de mult. Pot oferi hosting şi pot înregistra domenii pentru clienţii doritori. Marea majoritate a clienţilor solicită găzduire web şi înregistrarea domeniilor pentru site-urile lor web.

Creare Site.

Internetul s-a dezvoltat foarte mult în ultimii 10 ani de zile. Numărul de utilizatori ai Internetului a crescut accelerat, iar un site web (de prezentare) este util. Poţi socializa cu fanii tăi, pui la dispoziţie imagini din viaţa ta, povestiri din viaţa ta şi multe altele…

Magazin Online.

E greu ca în lumea Internetului să ne imaginăm o firmă fără un magazin online. Un magazin online este cel mai bun lucru pentru firma ta. Lumea este axată pe comerţul electornic, deoarece aceste este foarte simplu de realizat şi nu necesită prea mult timp. Plata poate fi decursă online, cu cardul bancar sau prin ramburs, la alegerea clientului.

SEO (Search Engine Optimization).

Un alt factor important pentru site-ul tău este SEO. El aduce trafic relevant pe site-ul tău şi îţi pozitionează site-ul în motoarele de căutare. Utilizatorii de Internet au mai multă încredere în site-urile afişate ORGANIC. Nu se compară cu Google Adwords sau Bing Credit.

Ovidiu Dobrota

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 31 Martie 2014 în Afaceri

 

Etichete: ,

Zi si tu acuma

 
