RSS

Numa’ zic

24 Mar

Vorbesti despre Rosia Montana de parca ai fi catana
Imi povestesti cu atata drama, de parca mi-ai povesti de mama.
“Sunt un mic tauras”, eu lupt pentru mine, nu vreau sa fiu codas,
Imi spui cu extaz dupa ce-ai mai trecut un nivel la Candy Crush
Si te superi ca primesti doar “mars” cand vorbesti de mars
Pentru idealuri marete, temeri concrete, fapte urate comise de persoane abjecte
Ce au defecte, clar, dar sunt ancorati in realitate.
Visati libertate povestind despre asta in soapte
Sperand ca peste noapte
Se va trezi vreunul “Doamne stii cat ma arde?!”
Trezeste-te. Nici macar nu am semn de exclamare
Cand ceea ce va roade lasa goluri amare
In suflete pline de deprimare dar fara onoare
Si prima abatere de la consemnare apare
Atunci cand realitatea ca altii vor sa te doboare
Considera ca simtul civic dispare
Si te trezesti singur zicand “Doamne, dar stii cat doare?”
Si-astepti consolare de la persoane de optimism debordante
Dar renunta si ei din lipsa de fapte.
Incepi sa te mai gandesti cand incepi sa te lovesti
De vesti care nu sunt obstesti, iar cand asta vezi
Cam ce-ti ramane?
Vrei sa te bati, sa razbati, dar nimeni nu mai e langa tine,
Vrei sa speri ca si tie randul iti vine,
Dar fiind prea singur, nu mai raman sentimente in tine.
Nu zic ca nu-s de-acord cu tine, ca n-as face la fel,
Dar as face-o astfel incat ori luptam pana la capat ori ne batem joc de drapel.
Si alb nu vreau sa flutur unul vreodata,
Pentru ca am a mea soarta si n-o sa-I las pe
Ei sa mi-o decida.
Dar ceea ce implica sa scriu ma face sa adaug niste injurii
Si daca ne lovim de pudici, vor sustine ipocrizii.
Asa ca n-o fac.
Dar daca asta am eu in cap
Altii ce dracu’ crezi ca fac?
Wake the fuck up !

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 24 Martie 2014 în Poezie

 

Etichete: , ,

Zi si tu acuma

 
