RSS

Next

20 Mar

Si daca continui, ce pot sa pun, ce pot sa spun?

Ca tu sa nu ma crezi nebun, o buruiana in drum?

Bine, renunt la cele mai sus zise. NU renunt la vise,

Tendentioase cuvinte, dar nu vad uimire,

Nu vad mainile sus, dar inca nici degete intinse.

Aprinse sunt sufletele, mintile-s incinse.

Nu mi s-a parut ca vreti mai mult, dar o sa continui sa spun

Despre oamenii nebuni ce mi-au aparut in drum.

Ce mi-au promis una-alta, nu ca nu mi-ar placea totul de-a gata

Dar nu vreau ca viata mea sa fie joaca

Si dintr-una-ntr-alta sa uit ce sunt si ce reprezint pentru furtuna, soarta

Ce se poate abate, fara sorti de dezbateri,

Crede-ma, c-am infranari si destule abateri

Inca sa ma simt ca la gater si s-astept  ale vietii arderi.

Ca tot ce urca si coboara si sunt constient ca n-am scara

Si nici o viata usoara, nici afacere cu-o moara

Si cei ce-o sa moara n-or sa ma faca sa duc a lor povara.

Sa moara metaforic. Inca incerc sa fiu liric,

Sa nu descriu nimic de dric si nici sa nu par isteric,

Dar dac-as avea ocazia n-as incerca sa previn

Pentru ca deja prea multe le parvin.

Stiu ca incerci sa-ntelegi, dar n-ai inteles nimic.

Iti ziceam ieri de viata, de coarda prea intinsa sau prea trasa

Si subjugarile din viata si florile ce au lipsit din vaza,

Ca dintr-o viata retrasa, prea varza si-o pasa proasta

N-am cum sa nu atentionez, refulez, sinceritatea s-o prestez.

Revenim la chestii si vorbim de povestiri .

Vreti sa vorbim despre tarfe? Nu-mi plac barfele

Si nu-mi plac dumele despre fetele,

Cu care certele, desele ocazii, urmau sa fie doar niste tentatii

Si-apoi prestatii, am vrut sa ma opresc dar slabe sanse.

Stii…am si rime si cuvinte si tocmai m-au lovit chestii de care o sa-mi aduc aminte.

Dar ma opresc ca prea mult dau si prea putin primesc

Si pare a fi tot mai des si te provoc sa scrii 300 de cuvinte fara echivoc

In care sa ai un mesaj dintr-un tot, ca eu chiar daca mai pot

Nu mai vreau. Am chef sa stau si sa beau.

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 20 Martie 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

Zi si tu acuma

 
