RSS

Freestyle

19 Mar

M-am nascut in 91, o zi buna de unu langa unu, nu stiam ca voi fi’ unu’

Care sa scrie acum tot ceea ce urmeaza sa scriu

Cu o sinceritate ce taie ca un cutit in viu

Sau cel putin in mine,  ca vor fi si lucruri de rau si lucruri de bine,

Pentru unii vor fi mine, nu doar rime, doar risca-te, e o linie subtire.

Oare ce pot sa zic, ce nu, ce e delicat, ce era sub contract,

Ce e de infarct, ce e de ascuns, altii cat cacat au mancat?

De ce m-au contrat, subestimat, amenintat, admonestat,

Tacit aprobat, n-a fost controlat dar sub presiune esti un hazard

Si voi, cei la care ma refer, mai cititi o data ca n-ati inteles ce mai sus am zis de fapt,

In fapt, ca un treacat, vreau doar sa pun capat la capat

Punand cap la cap, sentimente din mine

Ce nu ma fac sa ma simt deloc bine

Si doar prin rime pot sa ma destind si sa-ti transmit tie.

Viata mea n-a fost cu fericiri sublime,

Dar nici n-o sa ma pun in posturi de victime.

Tata a plecat, s-a dus dracu’. Unde a plecat, cui ii pasa, dar a intors capu’

Mama a venit ca Superman, a facut saltul.

A avut grija de noi, copii nu foarte buni.

Eu mai nebun, frate-miu cu probleme de sanatate,

Nu-I combinatia ideala. Dar si-a luat in mana inima

Si a renuntat la viata ei ca sa ne creasca pe noi.

Responsabilitatea a fost ca un pietroi.

Mereu greutati, dar mereu a mers inainte,

A trecut peste si mi-a aratat ca nu-i real ce-I in filme.

Filmele-s pentru copii ca nu-I scenariu pe care poti sa-l scrii

In care sa descrii viata ei zi de zi

Si de la ea am invatat ca niciodata nu te poti opri!

Voi mi-ati spus mereu ca nu pot, ca sunt doar prost,

Sa-mi asum viata, sa traiesc anost.

Sa renunt la vise si la idei tampite

Ca n-o s-ajung mai sus ca voi, voi fiare coclite.

Nu poti sa te duci la liceul ala, nu-ti permiti sa stai la oras.

N- o sa iei bacul, o sa fii doar un codas.

N-o sa ai un loc de munca bun, n-o sa poti pleca de-aici

Nu poti scrie o carte, du-te de-aici.

Pai uite c-am facut si liceul, am renuntat de 2 ori la facultate.

O data n-aveam bani, o data m-au deranjat fapte,

Ca vrei spaga, ca nu-ti ajung banii?

Nu stiu daca de parnaie o sa primesti anii,

Dar iti doresc din tot sufletul sa nu-ti ajunga anii.

Am reusit si sa plec de-acolo,

Culmea cand mi-era mai bine daca ramaneam acolo

Dar am zis ca daca raman in trupa cu borfasii, n-o s-ajung sa cant solo.

Si-am plecat pe drumul meu, am zis ca e mai bine.

M-am aliat cu un tovaras care avea si are in cap numai pizde.

Nu stie ce e tovarasie, prietenie , cum e ca cineva sa tina la tine.

Le-a vandut pe toate, m-a vandut si pe mine.

Uite c-am ajuns acum sa scriu si cartea.

Vreo 50 de pagini sunt gata, uite cum se-ntoarce roata si soarta

E doar cea pe care vrei sa ti-o faci.

Doamna profa de romana, parca nu puteam sa scriu nici ce-am facut in ultimele zile,

Uite ca in timp ce vorbim am peste 700 de articole.

Ca sa nu mai numar alte chestii

Ca deja vreunii dintre voi s-ar putea sa se ridice cu pretentii.

Pe munca altuia, normal, c-asa e la tigani,

Ca asta e Romania, nu mai suntem romani, spartani.

Aveam intalniri cu politia des, pe urma am stins impreuna un incendiu.

Au uitat c-am fost si prost si cochetam cu alcoolul.

Au uitat ca i-am facut varza la ei in sectie.

Nu-I vreo smecherie, mai ales cand constientizezi a lor prostie.

Crezi c-am terminat? Nici n-ai idee.

Inainte sa trec mai departe, lasa-ma sa revin.

Crezi ca tot ce am scris, am scris doar ca sa iasa rima?

Ia, hai, asculta-mi si zi-mi tu cui sa port stima:

Crezi ca-I usor sa te sune tac’tu si sa-ti promita marea cu sarea

Pana faci 18 ani ca sa nu mai fie obligat sa plateasca pentru iresponsabilitate rascumpararea?

Ce cacat zic eu aici? Poate unii chiar ma cred.

Ce pula mea poti sa cumperi cu 30 de lei, eu nici nu pot sa ma mai intreb.

Cu frate-miu cica sa trec peste ca nu am putere,

Ca-I normal sa-l bata sa-l nenoroceasca si-apoi sa plece sa faca avere.

Eu nu pot sa trec peste mestere si va veni momentul cand o sa dau in tine

Mai ceva ca-n “12 ani de sclavie”.

Ca eu nu’s Dumnezeu, nu posed acea iertare

Poate dac-as avea-o mi-ar fi mai bine dar nu am acea chemare.

Am doar rabdare ca va veni ziua in care se face dreptate.

Cu lege, topoare, psihic dominare

Tu trebuie sa-ti pui aceasta intrebare

Dar iti promit ca o sa vezi cat doare.

La fete n-am avut prea mult success ca eu sunt dobitoc si cred in iubire,

De-alea cu sentimente, onoare  si de dragoste injectate pupile.

Dar fetele nu vor asta, vor carduri fara numar.

Uite-acum le-am si pe-alea si ma uit la voi ca niste tarfe pururi.

Nu la toate pentru ca eu inca mai am nebunie.

Cred pana mi se-ntoarce impotriva si apoi o iau de la capat.

Nu fac blaturi, nu vreau sa fiu in buzunarul nimanui,

De-aia nici n-am luat mita

Nici macar atunci cand n-aveam bani in buzunare nici de pita.

Dar nu eram vita sa cred ca nu mi s-ar intoarce impotriva.

Si ca sa fiu sincer, eu nu ascult ordine.

Daca ma rogi frumos primesti mai multe de la mine.

Am ajuns la o mie de cuvinte si nu ma pot opri, as scrie pana maine.

Dar poate continui alta data, oricum acum nimeni nu va citi.

Dar in saptamanile urmatoare o sa plec si poate aveti noroc si nu ma mai intorc.

Dar si daca plec de tot ma reincarnez si vin sa iau TOT pentru ca POT! J)

Si pentru ca nu pot si n-am o minte agera,

Afla ca asta e freestyle, mi-a lut un sfert de ora.

 
2 comentarii

Scris de pe 19 Martie 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

2 responses to “Freestyle

  1. Panseluta

    20 Martie 2014 at 10:25 am

    Interesant,inteligent,intelept,scurt si la obiect.Bravo!

     

Zi si tu acuma

 
