RSS

Oameni. Constientizare. Fucked up world

22 Feb

Stau si fumez singur in bucatarie,

Cu un pic de tarie anesteziez orice urma din mine de tarie

Si m-apuc sa scriu ce simt desi nu stiu daca-mi va face bine.

Ma gandesc la oameni, ma gandesc la tot si toti,

Observ comportamente, observ ca traiesc intr-o lume de hoti.

Nu vorbesc de guvern, de ei m-am saturat deja,

Am tot zis-o-n alte dati, mai lasa-i in pana mea.

Vorbesc de oameni din jur, hoti de sperante

Ce nu te iau nici macar in brate, dar vor sa ti-o traga pe la spate.

Nici macar „Buna” si deja vor sa ti-o traga si te baga in seama atunci cand au pentru ce sa traga

Sau te vad ca ai o slabiciune si esti o buna prada reala.

Aveam principii si ma ghidam dupa niste doctrine,

Nimic gen biblie, asta nu e pentru mine,

Dar chiar credeam ca merita sa fii bun atunci cand ai cu cine

Mai ales atunci cand crezi ca acel cineva tine la tine, dar bine…

Ma amagesc mereu imaginandu-mi ca am pe langa mine oameni cu caracter.

Nu neaparat de fier, dar dispusi sa lupte nitel pentru ceva in care cred.

Concluzia la care am ajuns a fost doar una:

Oamenii sunt langa tine, te ajuta, te sustin, obtin ce vor, apoi pleaca nu se mai intorc,

Poti sa n-ai parte de ei doar daca n-ai nimic de oferit sau daca sunt prea devreme prinsi cu minciuna.

Avem interese si nevoi, temporare, permanente, nevoia de cineva cand suntem surprinsi de ploi,

Totul se schimba atunci cand de tine nu mai au nevoie si ramai doar tu singur si dispare „voi”.

E „fucked up” imi zic, asa ceva nu-mi convine,

Dar sunt sincer cu mine si nu cred ca pot sa schimb o natiune de oameni cu interese meschine.

Sa nu faceti greseala sa credeti ca incerc sa par perfect.

Am dat-o-n bara si eu, am calcat pe bec,

Am simtit ca ma-nnec si ca la mal nu mai ajung, poate e momentul sa plec.

Intotdeauna am avut limite in schimb, asta pot sa pretind,

Am manipulat cu mici ocazii, dar n-am facut asta niciodata ca vreun scop sa mi-l ating.

Acum nu-mi dau seama ce e mai rau, c-am ajuns sa constientizez?

Sau ca de acum incolo va trebui sa fiu la fel doar ca sa m-adaptez?

O sa plec acum, am realizat ca paharul mi-e gol.

Si chiar am o zi din aia in care am nevoie de alcool.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Februarie 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
