RSS

E despre tine

15 Feb

Daca ar fi fost vorba doar despre organul tau de reproducere, stii ca n-ar fi meritat deranjul. De ce si-ar pierde cineva timpul doar pentru atata? Exista cai mult mai simple. Exista fete mult mai naive. La naiba, daca ar fi sa fiu atat de disperat, exista pana si prostituate. Sexul, e un lucru simplu de obtinut. Placerea poate difera, intensitatea poate difera, dar actiunea fie ea si primitiva poate fi obtinuta in mai putin de 24 de ore prin manipulare sau mai putin de 30 de minute pentru cateva zeci de euro.

Suna dur si vulgar poate, si e trist ca nici macar nu e doar punctul meu de vedere, e doar simpla realitatea odata ce indraznim sa deschidem ochii si sa vedem ce se intampla cu adevarat in jurul nostru.

Acum… De ce iti spun asta?

Pentru a intelege ca daca aleg sa petrec timpul cu tine, sa vorbesc cu tine, sa te ascult pe tine, atunci e despre tine. Poate pentru ca imi place zambetul tau, felul tau de a fi, ma provoaca inteligenta ta sau altele, DAR ! Cu siguranta e despre tine, persoana din fata mea. Nu despre cum sa ajung mai repede in tine.

Ar trebui sa te gandesti la asta, atat tu cat si celelalte fete. Nota generala ar fi ca fiecare primeste ceea ce cere si ca nimic nu e atat de greu de obtinut deci sa dam la o parte fitele si impresiile. Indiferent ce crezi tu sau ea sau cealalta, eu vad tot ceea ce vad eu. Subiectul difera.

Iar daca e despre tine, ar trebui sa te simti speciala. Nu pentru ca eu as fi persoana din fata ta. Ci pentru ca oricare ar fi persoana din fata ta, daca te vrea pe tine, inseamna ca nu te considera un obiect sau o bucata de carne.Te considera o persoana.

Si de abia atunci putem sa vorbim despre altceva.

 
6 comentarii

Scris de pe 15 Februarie 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

6 responses to “E despre tine

  1. Panseluta

    16 Februarie 2014 at 5:42 pm

    Stii ce speciala ma simt?!?Tradata,inselata,batjocorita…foarte speciala.Tu nu sti cum sa-ti mai bati joc de mine???Te provoaca inteligenta mea???Cand m-ai batjocorit nu te-a provocat zambetul si inteligenta mea si altele…nu ai gasit o femeie cu gene mai bune decat mine si ce ti-ai zis:am cautat peste tot in lume si n-am gasit o reproducatoare cu gene mai bune decat ea.nu vrei orice tarfa sa fie mama copiilor tai,m-ai gasit pe mine mai cuminte sau sa fie datorita faptului ca sunt fiinta suprema ,dupa care alearga tot universul.nu mai manca cacat ca ma vrei pe mine,ca sunt eu mai speciala…blonda cu care te culci nu e mai speciala decat mine???daca ai bani du-te la curve si cauta-ti alta naiva care sa-ti poarte copiii.cauta-ti alta menajera cu vagin care sa o minti ca e speciala.daca nu vrei decat bucati de carne,du-te la macelarie sau prin cluburi,gasesti acolo carne cata vrei!?!Ce frumos din partea ta”n-ar fi meritat deranjul”,de ce te-ai mai deranjat ,cand exista atatea naive pe pamant,ai de unde alege.Pt cat ti-ai batut tu joc de mine si inteligenta mea(daca m-am prefacut ca-s proasta,asta nu inseamna ca si sunt)alege-ti alta vaca purtatoare …alta naiva care sa te creada si sa te ridice in slavi…ai decazut rau din slava in care te urcasem…ai cazut de pe piedestal,da-i coroana de regina altei proaste de care sa-ti bati joc si pe care s-o manipulezi cum vrei tu.Multumesc pt inca o jignire adusa inteligentei mele ignorante.Daca nu esti disperat atunci de ce iti pierzi timpul cu una ca mine???De disperare alergi dupa toate pizdele din jurul tau sau din cluburi,sau ca te plictisesti …daca esti disperat plateste o prostituata,ai bani nu te vait eu pe tine.Fite ai facut tu cand am alergat dupa tine si mi-am dat seama ca nu meriti efortul,fiindca tu erai ocupat sa alergi dupa blonde,dar tu vrei si in caruta si in teleguta…du-te si plimba-te cu teleguta prin imparatie poate gasesti si tu o regina cum ai vrea tu.Daca vroiai sa fii cu mine,erai cu mine in momentul asta nu cu blonda……la cat mai multe blonde proaste.ia-ti copii din burta mea,nu-i vreau cum nici tu nu m-ai vrut.da-i blondei……daca eu sunt vipera,tu esti o anaconda.

     
    • Mircea Colceag

      16 Februarie 2014 at 5:54 pm

      Deci cum :)) ? Sigur nu e pentru mine pentru ca eu cu blondele n-am nicio treaba. Inteleg ca te simti ranita. Ma rog, inteleg mai multe din mesajul asta, dar te rog, explica-mi despre ce e vorba. Mi-ai starnit curiozitatea.

       
  2. Panseluta

    17 Februarie 2014 at 10:51 am

    nu ma refeream la tine ci la altcineva care a citit acest mesaj prin intermediul tau.

     
  3. Panseluta

    18 Februarie 2014 at 7:30 pm

    Imi pare rau ca am exagerat cu fiinta suprema,am citit pe un site despre ea/el ,nu stiu…..dar in rest sunt foarte ofticata pe respectivul.

     
    • Mircea Colceag

      18 Februarie 2014 at 8:02 pm

      Am inteles. Nu pot sa judec, nu stiu toate lucrurile pe care le aveti de impartit. Dar tre sa-ti spun ca 2 zile m-am gandit la ce ti-as fi putut face. Si nici macar nu te cunosc :)) Oricum…puternic mesajul, ca sa nu folosesc alte adjective.

       

Zi si tu acuma

 
