RSS

Pentru ca pot

06 Feb

8 ore pe zi, 12 ore pe zi, vrei sa fii, vrei sa devii,

Vreau mai mult, nu-s nebun si pana ajung la balamuc, din ce deduc,

Imi doresc mai mult, doar ce-I mai bun, pe parcurs incerc sa si educ,

Seduc  minti de om ce vrea totul ca nimic nu-I o optiune,

Frate, ia tu multe nebune, baga-te-n redute de minti corupte

Ce cand indraznesc sa-si imagineze unde o sa ajung incep sa tremure.

Da, devin arogant cand vad dobitoci, escroci, multi porci sau tenebrosi.

E o sansa in viata ce o am in fata, ce nu ma lasa nici macar cand sunt la masa

Care ma invata de bine si-mi spune ca-I groasa, da’ lasa.

Da, n-am facultate, 23 in etate, cand altii imi vad fluturasul, ma bat pe spate,

Zic “uite ca poate” dar n-au idee cat de tare vin din spate.

Considerati-ma ciudat, injurati-ma tare,

Sa vedem ce se-ntampla in continuare,

Dar stiu ca sa tac nu pot, cum vor altii sa ma comport nu pot

Si spun ce gandesc, chiar daca mai jignesc.

Aleg o viata de libertate, plina de “de toate”

Nu vreau vorbe ci fapte,

In anturaj doar oameni cu rezultate

Ce cred ca se poate,

Trag tare pe coate

Si sa-I felicit mereu pentru bravitate.

Nu, asta nu e pentru tine, nici pentru tine,

E doar pentru mine ca sa-mi aduc aminte

Ca pot sa fac tot ce-mi pun in minte

Si daca am chef sa scriu in rime, te las fara cuvinte.

Si daca ajung pentru o zi presedinte,

V-as face bine.

Dar nu sunteti atat de norocosi, ha ha, ganditi-va mai bine😛

 
2 comentarii

Scris de pe 6 Februarie 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Pentru ca pot

  1. vivi

    8 Februarie 2014 at 8:26 pm

    Frumoase versuri ,felicitari !

     

Zi si tu acuma

 
