RSS

Clinica Anima si cat conteaza o asigurare

23 Ian

N-o sa fie un articol lung. Dar vreau sa scriu acest articol ca o multumire pentru normalitate. Si fac mentiunea de la inceput ca acesta NU este un articol platit.

Am o problema medicala. O durere acuta in zona coastelor. Si mi-am facut programare pentru marti la Clinica Anima. Le-am spus ca sunt asigurat Allianz Tiriac. Am fost intampinat de o domnisoara foarte zambitoare care a verificat programarea si m-a indrumat catre cabinetului doctoritei. Doamna doctorita extrem de zambitoare. Mie unul nu-mi venea sa cred. M-am gandit ca iau droguri sau fumeaza ceva, sincer. Desi totul este atat de normal si de natural. Doamna doctor care e extraordinara se numeste Carmen Ilies. Ca sa stiti pe viitor.

M-a consultat cu calm, am discutat posibile diagnostice. Ma rog…a tinut doamna un monolog ca eu i had no fucking idea about what the fuck she’s talking about :)) Dar mai intelegeam🙂

La final am intrebat-o cat costa. Eu, ca doamna deja imi spusese la revedere, te pup, ciao. Dar zic sa o intreb ca nu stiam si nici nu mai fusesem in clinica. „Pai sunteti asigurat Allianz Tiriac,nu? Deci e gratuita.” Ce misto🙂. Mi-a recomandat sa fac o ecografie de parti moi si, aici vreau atentie maxima pentru ca n-am mai vazut asa ceva, mi-a dat adresa de e-mail si m-a rugat frumos ca dupa ce fac ecografia si voi avea un rezultat sa-i trimit un e-mail pentru ca este foarte curioasa sa afle care este problema, dat fiind faptul ca simptomele mele erau si sunt atipice. Curiozitate profesionala, mi-a zis.

Ca sa fac programarea pentru ecografie m-am intors la domnisoara care m-a intampinat. I-am spus ce vreau si mi-a spus ca acea ecografie nu se poate face in acea clinica ci la o clinica din alta locatie. Tot Anima, dar in alta locatie. Am uitat sa-i mentionez ca sunt asigurat si mi-a dat un numar de telefon la care sa fac programarea. Am sunat, iar domnisoara de la capatul firului care din nou, foarte draguta, mi-a explicat ca prima zi in care se poate face programare pentru ecografie este 4 februarie. Ceea ce nu ma ajuta, dat fiind faptul ca eu urmeaza sa plec intr-o delegatie si voiam sa stiu ce se intampla pana atunci. Am mai dat cateva telefoane si am rezolvat tot in ziua respectiva cu o programare in alta parte.

Acum e interesant. Dupa vreo jumatate de ora m-a sunat tipa care ma intampinase si si-a cerut mii de scuze pentru ca n-a stiut ca sunt asigurat si m-a rugat foarte mult sa o las sa faca ea o programare pentru urmatoarele zile. Si ca totul este gratuit. Si-a cerut scuze de foarte multe ori. I-am spus ca am rezolvat problema si ca nu mai este nevoie, dar ii multumesc.

Dupa inca un sfert de ora, m-a sunat din nou. Si-a cerut din nou scuze si mi-a spus ca este in totalitate vina ei si ca daca se intampla ceva si voi avea nevoie de acea programare ar fi mai mult decat fericita sa se ocupe ea. Si totul era gratuit.

Si n-am platit un leu la ei, nici n-am mai fost vreodata la ei si m-au tratat extraordinar. Greseli face toata lumea. Dar nu cred ca toata lumea te suna de doua ori doar ca sa-si ceara mii de scuze si sa-si asume raspunderea pentru greseala ca apoi sa te roage sa se ocupe ei de aranjamente.

Si sa zambeasca. Frate!!! Conteaza al naibii de mult !!!

Celor de la Anima le multumesc! Am fost tratat extraordinar si normal in acelasi timp, chiar si in Romania.

Bine, a fost un articol mai lung, dar voiam sa zic ce aveam de zis🙂

Si se subintelege ca ii recomand,nu?

I-am spus domnisoarei la telefon ca daca voi mai avea probleme tot la ei ma voi duce. Mi-a spus ca ma mai asteapta. I-am zis ca sper totusi sa ne vedem mai rar. Am ras amandoi :)) Si avea un ras frumos😛

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 23 Ianuarie 2014 în Afaceri

 

Etichete: , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
