RSS

Din fumul unei tigari. Si-o piesa buna

21 Ian

Daca sunt facut din pamant si timpul ar fi zapada,

Pana acum banuiesc ca timpul care s-a asternut pe mine ma face cel putin demn de un frecus al vietii.

 

Cateodata as vrea sa pastrez un sentiment o viata. Parca nimic n-ar mai conta.

Poate viata are un sens, dar in afara de cate un sentiment razlet, eu nu indraznesc sa-l deslusesc.

 

As vrea sa nu-mi pierd copilaria. Undeva, insa, pe drum, o mai uit.

Bine ca-mi aduc aminte si ma intorc. De fiecare data. Nu mereu am prins timp bun in drumul spre regasire, dar am considerat ca e ca un drum initiatic pe care trebuie sa-l fac.

 

Cateodata as vrea sa fiu dur ca o stanca. Indiferent de eroziuni, sa raman neclintit.

Am si eu totusi o inima si nu pot. Dar cateodata imi doresc.

 

Mi-as dori sa nu ma mai indragostesc cu aceeasi disperare nebuna pe care o am in a ma indragosti. Un dobitoc obisnuit.

 

Doar un simplu om. Doar eu. Si ce minunat e ca toti suntem diferiti.

 

Aveam mai multe in cap, dar am stins tigara. Era prea frig pe balcon. Intre timp s-a terminat si piesa.

 
2 comentarii

Scris de pe 21 Ianuarie 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , , ,

2 responses to “Din fumul unei tigari. Si-o piesa buna

  1. paunaoana

    22 Ianuarie 2014 at 10:12 am

    „Cateodata as vrea sa pastrez un sentiment o viata.

    Mi-as dori sa nu ma mai indragostesc cu aceeasi disperare nebuna pe care o am in a ma indragosti. Un dobitoc obisnuit.

    As vrea sa nu-mi pierd copilaria. Undeva, insa, pe drum, o mai uit.”

    astea suna chiar poetic,eminescian pe undeva.

    In lumea asta mare de oameni falsi si increzuti,de zile gri si ploi negre, nu esti singurul care simte unele chestii sau care le gandeste…

     
    • Mircea Colceag

      22 Ianuarie 2014 at 10:24 am

      N-am zis niciodata ca sunt singurul. Ar fi aberant. Comentariul tau ma flateaza. Multumesc! :*

       

Zi si tu acuma

 
