RSS

alive

18 Ian

– Stai pe trotuar, langa trecerea de pietoni. Daca te uiti cu atentie, vei vedea un x marcat cu rosu. Fiica ta va aparea la 50 de metri de tine. Nu fugi catre ea, nu striga, nu te misca. Am capul ei drept tinta. Doar nu face ceva ce vei regreta. Nu exista alte avertismente. Acesta este primul si singurul.

– De ce faci asta…? Ce ti-am facut? Cu ce ti-am gresit…? intreba barbatul cu vocea plina de disperarea ce-i invada putin cate putin si ochii. Credea va visa. Nu credea ca asa ceva este real. Si daca era real, de ce i se intampla tocmai lui? Un doctor respectat care a salvat cel putin zeci de vieti. Cui si in ce hal trebuia sa-i fi gresit ca sa merite asta?

– In stanga ta e un cos de gunoi. Capacul a fost taiat. Nu de catre mine, pentru ca riscam sa las urme. In cos vei gasi un pistol si un telefon. Vreau sa le iei pe amandoua. Pistolul in mana stanga, pentru ca esti stangaci, iar telefonul in mana dreapta. In momentul in care trecatorii vor vedea pistolul vor suna la politie. Dat fiind faptul ca e ora pranzului si ca e aglomeratie, probabil politistii vor ajunge aici in 7-10 minute. Iti vor cere sa lasi pistolul jos. Daca faci asta, fiica ta moare. Prin luneta, ma uit la capul fiicei tale. Ipotetic, daca le-ai explica politistilor ce se intampla, ar chema un negociator si ar cauta prin toate cladirile din imprejurimi. Pana atunci fata ta ar fi moarta. Iti spun toate astea pentru a intelege in totalitate ceea ce se intampla si pentru a realiza ca nu exista alta iesire din situatia asta decat cea pe care o dictez eu. Observi ca sunt calm. Asculta-ma. Doar asculta-ma si nu face nimic prostesc.

– Nu-mi omori fata, nuuuu, te rog… Te implor. Nu stiu cu ce ti-am gresit, dar ea n-are nicio legatura. Te implor…las-o sa plece. Am bani, ti dau pe toti. Iti dau ce vrei, fac ce vrei, doar nu-i face rau… Barbatul se prabusi in genunchi pe trotuar.

– Te rog sa te uiti la telefon si sa apelezi singurul numar din agenda. E al sotiei tale. Sun-o acum!

– Ce?… De unde ai numarul sotiei mele? Nu inteleg? De ce vrei s-o sun? Ce ti-am facut? Cu ce am gresit, Doamne!?

– Sun-o acum!! Altfel fata ta moare. Ai 5 secunde. 4, 3, 2…

– Stai!! Acum sun, uite, o sun acum, doar nu face nimic, te rog…

– Alo, cine-i la telefon?

– Buna draga mea, sunt Robert…

– Robert? Al cui e numarul asta?

– Nu stiu draga…Ce faci? Cum e la munca…

– Robert, ce-i cu tine? Plangi? De ce plangi? Ce se intampla Robert?

– Asculta draga mea… Nu stiu ce se intampla, dar… vreau sa stii ca te iubesc din tot sufletul meu…Tu esti cel  mai bun lucru care mi s-a intamplat si…

– Robert, ma sperii, ce se intampla? De ce-mi spui toate astea?

– Nu iubito, nu vreau sa te sperii, doar.. vreau sa-ti multumesc pentru tot…

– Inchide telefonul acum! spuse lunetistul.

– Dar…

– Acum!

– Te iubesc…

– Acum vreau sa-ti pui pistolul la tampla si sa apesi pe tragaci.

– Ce, cum? De ce vrei sa fac asta?

– Iti promit ca daca faci asta, fata ta va trai.

– Dar stai, nu putem sa discutam, spune-mi cu ce ti-am gresit!! Ce vrei de la mine?!?

– Doctore…tu ai optiunea de a salva persoana pe care o iubesti si eziti? Lucrurile sunt simple. Pune pistolul la tampla, apasa pe tragaci, iar fata ta traieste.

– Dar..

– Pune pistolul la tampla acum !!! Sau fiica ta moare!

Barbatul isi puse pistolul la tampla…

TO BE CONTINUED

 

 
2 comentarii

Scris de pe 18 Ianuarie 2014 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “alive

  1. mihaelastocheci

    19 Ianuarie 2014 at 12:34 pm

    niceeee!!

     

Zi si tu acuma

 
