RSS

bRightPath

11 Ian

Pentru cei care nu isi aduc aminte, despre asta e vorba. Intr-un final am primit si pozele si eram dator cu un articol.

N-o sa spun prea multe, decat ca m-am simtit extraordinar ca am putut sa ajut. N-as fi reusit mare lucru fara Adriana si Roxana, carora le multumesc in mod special, fara Cosmin, fara suport logistic, fara fostii colegi de la COILPROFIL care au reactionat si mi-au trimis haine si jucarii, fara colegii extraordinari de la Tesco al caror raspuns a fost „What do you need Meercat? (My nickname pe la munca :)) ) Time off and money? Take it and go where you need to be!”, fara cativa prieteni extraordinari sau fara alte persoane extraordinare care au dat bani si pe care nici nu le cunosc.

Au fost 22 de pachete pentru 22 de copii + haine, jucarii si carti.

Poate nu e mult, dar eu zic ca a contat. Anul asta vreau un tir. Ajungem si acolo.

Mai jos pozele. N-am putut sa pozam copiii, asta e legea. Imi pare rau pentru asta.

CIMG5665 CIMG5669 CIMG5673

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 11 Ianuarie 2014 în Din inima

 

Etichete: , , , ,

Zi si tu acuma

 
