RSS

By CM. 19.12.13. Iarna

19 Dec

Nu mai simt nimic, merg ocolind, profesional ma dedic, in altceva nu vreau sa ma mai implic,

Am simtit, am perceput, am priceput, mai demult mergand temut crezand ca stiu ce sunt.

Azi nu mai stiu.

Dornic de afirmare, dar schilod in transformare, cateodata doare, cateodata stiu ca sunt in stare.

Cateodata am sange-n cuvinte, pumnal in afirmare, impulsiv, nu conteaza, doar dau tare.

Si nu e bine.

As vrea sa scriu ce simt acum pe-o foaie. Ca sa-mi aduca amintiri in minte,

Ceva nostalgic, sa uit cat e de tragic, sa..

Sa simt.

Asta nu e pentru voi, e pentru mine. Nu stiu daca am luat decizii bune, dar le sustin pana la capat.

Si poate doar in treacat, intr-o soapta inceata, uitata pe veranda plouata cineva…

Isi va aminti de mine.

 
Un comentariu

Scris de pe 19 Decembrie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

One response to “By CM. 19.12.13. Iarna

  1. vivi

    24 Decembrie 2013 at 9:30 pm

    Sarbatori fericite Mircea!!!

     

Zi si tu acuma

 
