RSS

Mi se intampla

12 Dec

Se intampla cateodata sa beau fara niciun motiv. Sa-mi pun un pahar de ceva, sa dau drumul la muzica ce ma incanta in momentul ala si doar sa ma gandesc.

Se intampla cateodata sa ma gandesc la tine. Sa-mi aduc aminte de clipele faine pe care le-am trait, de cate am facut, cate s-au intamplat, dar concluzia finala, oricum s-a dus dracu’ totul. Poate din vina mea, vina ta. Mai putin important.

Ma mai gandesc la foste. Ma mai gandesc la fosti prieteni, la cate baute, cate chefuri am fost. Dar au trecut.

Ma uit in jurul meu meu si ma bucur de ce am. De oamenii pe care ii am. Nu sunt multi, dar i-am pastrat numai pe cei care m-ar pastra si ma pastreaza. Ca trebe reciprocitate frate.

Ce vreau de fapt in viata mea? Vreau liniste. Si vreau ceea ce merit.

Am o oarecare aroganta derivata cel mai probabil de la stima de sine. Dar nu deranjeaza zic eu. Cel putin pe cei care conteaza pentru mine, nu ii deranjeaza. Am o atitudine mai flegmatica, invers proportionala cu timpul liber pe care il am.

Iti doresc si eu tie, cel care m-ai cunoscut, fix ceea ce imi doresti tu mie. Dar mai important e ce imi doresc eu. Si ce cred eu. Si ce simt eu.

Asta nu e articol de PR pentru mine, asa ca baa!! Sunt praf. Nu ma bagati in seama, ignorati-ma daca ma vedeti, nu veniti la mine ! Conform unora sunt al dracu’ de rau. Fuck me! Metaforic desigur. Practic, daca sunteti fete, gasiti numarul la Contact :)))))

Se termina anul, frate! Multa munca, multa alergatura, mai sunt multe de facut. Abia astept anul ce va veni. Abia astept sa le zic celor care n-au crezut in mine, „v-am zis eu”😉. Nu sunt perfect si nici nu am memorie scurta. Oricum… ca sa finalizez, sunt multumit. Am realizat vreo 60% din ceea ce mi-am propus la inceputul anului, dar le-am bifat in primul rand pe primele 3 cele mai importante. Iau anul asta ca o reusita si ca o schimbare. The next level. Anul viitor va fi si mai si.

Eu cam atat am avut de zis. Am vrut sa scriu lucrurile astea azi la 3 ani si o zi de cand am scris primul articol pe acest blog ca sa-mi aduc aminte in anii ce vor veni. Si stai frate, ca sunt de-abia la inceput🙂.

Sunt fericit! Sper ca si voi. Daca vreti sa lasati vreun gand, un sentiment, vreo urare, vreo injuratura, simtiti-va liberi sa o faceti.

Nu cred ca asta va fi ultimul articol pe anul asta, dar cum sunt foarte ocupat, va zic de pe acuma sarbatori fericite, multa sanatate si tot ce e mai bun sa vi se intample!

Va pupa Mircica si asteapta comentariile voastre bune sau rele.

P.S.: Scepticilor !!!😛 Ati zis ca nu, nu, nu se poate. Ete ca se poate. Si inca mai e loc. Extraordinar de mult. Cum am zis. Abia sunt la inceput, abia am inceput sa fac treaba. Ciao !

 

 

 
7 comentarii

Scris de pe 12 Decembrie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

7 responses to “Mi se intampla

  1. Stamatin Alin

    12 Decembrie 2013 at 11:26 pm

    Zic eu primul: „E viata mea ,viata mea…nici daca s`ar putea ,eu nu m`as schimba…am in sange viata, in fata spereanta ”😀

     
  2. vivi

    13 Decembrie 2013 at 5:37 pm

    Te astept la Ceptura de sarbatori sa ciocnim un pahar cu vin fiert.

     
    • Mircea Colceag

      13 Decembrie 2013 at 7:27 pm

      S-ar putea sa ajung. Daca vin, accept invitatia. Multumesc !

       
  3. bradut

    17 Ianuarie 2014 at 9:39 am

    tea interesa o colaborare pt montaj tigla metalica ?

     
    • Mircea Colceag

      17 Ianuarie 2014 at 7:22 pm

      Daca va intereseaza vreo colaborare de orice gen, aveti datele mele de contact in meniul de deasupra. Se poate discuta orice, se pot lasa pareri despre producatori, tabla si asa mai departe, chiar incurajez asta, dar asta nu e spatiu de reclame. Nu recomand decat producatori sau montatori in care am incredere. Si nu castig bani din asta, ca sa nu se interpreteze. Asa ca am sters acel comentariu cu numar de telefon si etc si le voi sterge si pe viitoarele indiferent din partea cui sunt, atat timp cat eu nu-mi dau acordul pentru asta. Ca sa stiti.

       
    • Mircea Colceag

      17 Ianuarie 2014 at 7:22 pm

      mirceacolceag@gmail.com e adresa mea de e-mail. Nu stiu despre ce e vorba. Daca vreti sa discutam despre orice, astept un mail. Multumesc!

       

Zi si tu acuma

 
