RSS

Hai sa fiu sincer. Voi poate nu. Eu da.

29 Noi

Imi pare rau ca n-am ascultat pe cine trebuie atunci cand poate erau momentele oportune. Poate ar fi fost altfel.

Imi pare rau ca am de prea multe ori incredere in dobitoci care nu merita. Vreau sa iert ca sa ma simt mai bine. Dar pe unii o sa-i ard in secunda doi atunci cand oportunitatea se va ivi. Heads up, doar pentru ca vreau sa stiti astfel incat sa nu va iau prin surprindere si sa folositi si voi tot ceea ce puteti impotriva mea. I want to fight!

Imi pare rau ca am sustinut Blogal Initiative si implicit pe Chinezu. Regret acum din mai multe motive. Care s-au tot adunat. Cert e ca toata lumea vrea bani si imagine. Same old, same shit. De-aia dispare si banner si link si raman cu un gust amar. N-o sa le pese. Dar la un moment lucrurile vor ramane asa cum trebuie.

Fac schimbari. Schimb tot ce nu-mi placea la viata mea. Prieteni, colaborari, atitudine, toleranta, tot. E singurul mod prin care pot sa fiu ceea ce pot sa fiu.

Un weekend superb. Mi-ar placea la nebunie niste sinceritate. Dar in general cine e sincer, e hater in lumea blogurilor. Pentru ca sunt multe minti inguste.

Va pup, pa!

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 29 Noiembrie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

Zi si tu acuma

 
