RSS

Oameni pe care ii stiu

16 Noi

Cu experienta bRightPath care e in desfasurare invat o gramada de lucruri. Cel mai important?

Vreau sa am in jurul meu doar oameni pe care daca ii sun si le zic „Vreau sa facem asta” sa ma intrebe daca sunt sigur si sa ma intrebe cu ce pot ajuta. Daca nu e pe placul lor, sa-mi zica asta gen „Ba, nu ma bag pentru ca eu nu cred in asta”. Dar daca replica e „Ba esti nebun, ba nu poti, ba etc” atunci nu cred ca are rost sa mai ramanem prieteni.

Vreau sa am un cerc de prieteni care sa creada ca se poate orice atat timp cat noi suntem dispusi sa-l facem. Restul, fara nicio parere de rau, o sa va elimin din cercul meu de prieteni. Pentru ca n-are sens sa ne incurcam unul pe celalalt.

Da, sunt nebun. Da, vreau ca lucrurile sa fie posibile si sa se intample.

Daca din cele mai sus exprimate, simtiti ceva, nu ma mai cautati. Nu mai sunati, nu nimic. Bem o bere cand avem ce discuta. De ce ati vrea sa fiti prieteni cu un nebun?

Vreau cativa prieteni pe care sa ii sun la orice ora din zi si din noapte pentru orice. Am asa ceva. Sunt norocos pentru ca asa intelege lumea lucrurile bune care ti se intampla.

Deci lume: Va iubesc! Restul: Fuck yeah! All of yeah!🙂

Un weekend extraordinar sa aveti!

 
2 comentarii

Scris de pe 16 Noiembrie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Oameni pe care ii stiu

  1. Claudiu Constantin

    18 Noiembrie 2013 at 8:13 pm

    E un pic de idealism în ce zici. O să vezi mai încolo că lucrurile nu-s atât de albe sau negre🙂 E bine să te lovești de tot felul de oameni atât timp cât fiecare te ajută să înțelegi mai bine realitatea din jur. Pentru că realitatea-i așa cum vrea ea, nu cum vrem noi.

     

Zi si tu acuma

 
