RSS

bRightPath

09 Noi

Am vrut sa fac asta acum cativa ani. Atunci am considerat ca n-am suficienta putere, n-aveam suficienta incredere in mine ca pot s-o fac. Dar acum o s-o fac. Indiferent cum. Pentru ca merita.

Despre ce este vorba?

Vreau sa strangem haine, jucarii si carti pentru copiii orfani. Si sa le daruim de Craciun.
De ce? E evident ca un copil nu are nevoie de atentie, dragoste si cadouri doar o data pe an. Dar o data pe an e mai mult decat nimic. Nu stiu in ce se va transforma asta pe viitor, dar momentan vreau ca pe perioada 09.11 – 15.12 sa strangem cat mai multe haine, jucarii si carti si sa le dam unor copii care au nevoie de ele.

De ce vreau asta?


Pentru ca eu am doar un parinte. Doar mama. Si nu o sa expun o poveste trista care sa va smulga lacrimi pentru ca nu ma mai plang de mult timp. Dar sa spunem ca inteleg cum e sa-ti lipseasca o persoana draga.

De ce acum?


Pentru ca acum m-am hotarat sa o fac. Nu e niciun moment mai potrivit decat prezentul ca sa faci un lucru. De ce pana pe 15 decembrie? Ca sa avem suficient timp sa si livram lucrurile stranse pana atunci.

In ceea ce priveste cui o sa dam aceste lucruri, inca nu am un raspuns. Nu stiu daca va fi o singura casa de copii sau mai multe. Lucrez la asta si revin cu un update imediat ce am un raspuns. Important e sa se stranga cat mai multe lucruri, pentru a putea sa aducem un zambet cuiva care chiar are nevoie. Detaliile le rezolvam pe parcurs.

De ce haine, jucarii si carti?


Pentru ca orice copil are nevoie de haine si jucarii. Iar in felul asta, puteti sa va faceti curatenie prin garderoba si sa eliberati niste spatiu. Si sa faceti o fapta buna. In ceea ce priveste cartile, as insista pe cartile de dezvoltare personala. Dar nu e neaparat. Un copil are nevoie de o educatie. Un copil trebuie sa invete ca poate sa-si implineasca visurile si sa ajunga unde vrea. Si cred asta din tot sufletul meu! Si cititul iti dezvolta gandirea.

De ce nu vreau sa implic banii in ecuatie?


Pentru ca ar fi mai complicat, pentru ca s-ar starni suspiciuni si nu vreau asta. Va asigur ca toate lucrurile pe care le voi primi de la voi, vor ajunge unde trebuie. De-asta.

Cum functioneaza asta?

E clar ca eu voi dona. Am inceput sa vorbesc cu prietenii si deja suntem mai multi implicati. Dar vreau mai mult de atat. Mult mai mult de atat. Vreau sa facem ceva care sa conteze. E evident ca nu pot sa fac asta singur, deci am nevoie de voi. Cred ca cel mai simplu lucru ar fi sa imi trimiteti mie toate lucrurile si eu sa ma ocup de asta. Ar fi mult mai usor ca fiecare sa vorbeasca cu toti pe care ii cunoaste, prieteni, familie, firme, etc si sa stranga cat mai multe lucruri si la final sa ne intalnim, sa facem un inventar si sa mergem sa le donam.

Mentiune: Daca va fi nevoie de transport, masina mare, tir, etc, voi plati eu tot. Chiar si curier daca, vom primi lucruri din alte localitati. Ceea ce facem, vom face in Bucuresti, daca n-am mentionat pana acum.

Ar fi ideal ca cei care au bloguri sa promoveze chestia asta pe bloguri, pe facebook, sau pe orice canale. Puteti sa o promovati singuri, puteti sa promovati acest articol, e alegerea voastra. Nu ma intereseaza promovarea mea. Sau a blogului.

Pentru oricine vrea sa doneze sau sa ma ajute, aveti aici modalitatile prin care ma puteti contacta.

Toti cei care ma vor ajuta sa fac asta, vor fi mentionati intr-o pagina speciala creata pe blog. Cei care au bloguri vor primi link-uri in sidebar. Cred ca o sa fac si o campanie unde cei care vor strange cele mai multe lucruri vor primi un premiu. Voi sponsoriza eu. Ma gandesc la detalii. Revin. Promit! Si credeti-ma ca ma tin de cuvant.

Astept mail-uri, telefoane, comentarii sau orice altceva de la cei care vor sa ajute.

Poate nu e cea mai profesionista metoda, cea abordata de mine, dar va rog sa aveti rabdare. E prima data cand fac asta. Si nu e nici timp de pierdut ca sa astept sa fac ceva profi. Ma intereseaza sa facem treaba.

Astept feedback-ul vostru!

Cu stima,

Mircea Colceag

0720.951.557

 
5 comentarii

Scris de pe 9 Noiembrie 2013 în Anunturi

 

Etichete: , , , , , , , ,

5 responses to “bRightPath

  1. maya

    26 Noiembrie 2013 at 9:39 pm

    Vreau sa te ajut si eu.Sa-mi lasi te rog o adresa la maricalin1@yahoo.com

     
    • Mircea Colceag

      28 Noiembrie 2013 at 8:30 pm

      Am incercat sa-ti trimit mail-ul dar mi-a dat o eroare. Ai cumva alta adresa de e-mail?

       

Zi si tu acuma

 
