RSS

Investitii la Forex

08 Noi

baniSimplu, scurt si la obiect:

Da, vreau sa investesc. Da, ma interesez si aflu din ce in ce mai multe.

Dar frate, daca imi dai 50 de telefoane ca sa imi ceri sa investesc pentru ca „sunt miscari in piata” afla ceva: Sunt mereu miscari in piata. Si da, poti sa castigi multi bani. Depinde in ce alegi sa investesti.

Si apoi imi promiti marea cu sarea si incerci sa ma faci interesat. Si te intreb de suma minima. 5000 de euro intr-o parte, 2-3000 in alta. Bai prietenilor, sunteti prosti? Pai credeti ca eu as fi dobitoc sa va dau banii astia din prima, fara niciun fel de experienta?

Exista vanzatori buni. Vanzatori care nu renunta niciodata. Si tot iti vand ceva pana la urma. Si exista si fomisti. E o linie extrem de subtire. Dar am lucrat in vanzari. Cred ca pot s-o recunosc.

Revin un pic la sumele astea din filme, pe foamea asta. Ati putea sa-mi ziceti ca „da dom’le, da e sigur si facem contract si nu e teapa”. In ziua de azi, nu prea se mai dau tepe fara acte. Daca esti smecher, ca asa se intelege smecheria in Romania, dai tepe cu acte, frate. Ori esti, ori nu mai esti! Ce dracu’!

Si cum e cu treaba aia ca putem sa transferam banii prin telefon ca ma ajutati voi? Gen va dau contul, pin-ul si ce mai trebe si va ocupati voi,nu? Bai ce baieti de baieti, n-ai vazut asa ceva.

Bagati-va mintile in cap si reveniti pe pamant fratilor!

Aaaa. Si inca ceva, ca sa nu uit. Tu imi oferi un serviciu si eu platesc. Si imi ceri un comision. Si eu zic sa negociem. Tu zici „Nu frate, ca fara atata eu nu muncesc. Nu avem ce negocia.” . Eu nu am ce alta reactie sa am decat =)))))))))))))))))))))) . Adica pe banii mei, tu nu esti dispus sa negociezi, pentru ca ca tu esti cel mai bun, desi eu nu te cunosc si esti si singurul care face treaba asta (not, mai sunt jdemilioane care fac fix ce faci tu), dar eu ar trebui sa te aleg fix pe tine si sa platesc fix cat vrei tu.

E stupefiant cata prostie exista in Romania. Zau.

Voi ati avut experiente de genul asta?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 Noiembrie 2013 în Afaceri

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
