RSS

Aplicatia Gear Album

23 Oct

Am primit ieri in teste aplicatia Gear Album. Din cate stiu va fi lansata in AppStore si GooglePlay saptamana aceasta. Nu stiu insa in ce zi. Ramane o surpriza pentru toti.

O sa va dau descrierea ei in primul rand si apoi o sa comentez putin.

GearAlbum este o aplicație care permite socializarea intre participanții la traficului rutier.

Facilitati:

– poti folosi indiferent dacă ești pieton sau șofer;

– poți sa apreciezi un alt sofer sau masina;

– sa trimiti o poza sau un film cu ce ai intalnit in trafic;

– sa ii trimiți un mesaj sau sa semnalezi nereguli din trafic.

Introduci numarul de inmatriculare al masinii pe care vrei sa o votezi, atasezi, daca doresti, un mesaj, o poza/video si ii dai un vot!

Vei găsi votul tau pe site-ul www.gearalbum.com unde il va vedea toată lumea. Aici vei gasi si locatia, unde ai vazut soferul votat!

Poți vota o mașina frumoasa, o șoferița priceputa, un taximetrist, un sofer indisciplinat, un vatman incapatanat sau orice alta situație întâlnită in trafic.

Mi se pare foarte faina. Am testat-o, merge ok pe Samsung. Nu am testat-o pe Iphone ca sa stiu cum se comporta pe iOS. Dar pe Android, nu sunt erori sau alte cele. Ideea mi se pare interesanta pentru ca in felul asta o sa scoatem in evidenta cei mai prosti soferi pe care ii avem. Si nu sunt putini. Si la cate lucruri se intampla in traficul din Romania, sunt sigur ca vor fi foarte multe poze/video-uri. Deci vom avea ce vedea.

La doua lucruri imi sta mintea:

1) Functia de a trimite un mesaj soferului pe care l-ai vazut undeva, dar banuiesc ca pentru asta trebuie ca si acea persoana sa aiba aplicatia si sa aiba un cont. In scurt timp, aceasta aplicatie s-ar putea transforma intr-o retea sociala pentru soferi, de ce nu?

2) N-ar fi fain ca politia sa poata folosi ca probe aceste video-uri sau poze pentru a putea da amenzi? „N-am depasit pe linia dubla continua, sa moara mama!” – „My friend, be chill, ca uite aici dovada.” Asta ar putea fi o sabie cu doua taisuri. Depinde ce parte a… te afli, daca intelegeti ce vreau sa spun.

Oricum, de urmarit. Eu unul o am instalata si planuiesc sa o folosesc. Material…slava domnului, vedem la fiecare colt de strada.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 23 Octombrie 2013 în Anunturi

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
