RSS

Lumea chiar e dobitoaca. Toti avem nevoie de un psiholog

22 Oct

Ma uitam de dimineata la un reportaj in care se povestea despre faptul ca romanii, daca au o problema se duc la vrajitoare. Si intr-o ora le rezolva toate problemele.

Cred ca e o problema de maturitate in a recunoaste ca fiecare dintre noi avem nevoie sa vorbim cu cineva la un moment dat. Eu recunosc ca m-as duce la psiholog. Simt cateodata ca imi vine sa ma urc pe pereti si cred ca m-ar ajuta sa ma descarc. Mai demult nu-mi permitea bugetul, acum nu-mi permite timpul.

Oare e momentul sa-l sun pe Harry fucking Potter ?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Octombrie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
