RSS

Cand iti arzi corabia…

25 Aug

Acum cateva saptamani am luat decizia sa renunt la vechiul job si sa accept o alta oportunitate.

Legat de vechiul job vreau sa fac mentiunea ca am lucrat cu oameni extraordinari de la care am invatat enorm. Extraordinar de multe lucruri. Mai multe decat poate ma asteptam la inceput. Nu voi da nume si exemple concrete pentru fiecare in parte pentru ca nu stiu daca ei vor sa fie mentionati public. Dar le multumesc tuturor pentru sprijin, incredere si pentru sansa oferita. Mi-au deschis usi in niste cladiri pe care credeam mai demult ca le pot vedea doar din exterior. A fost o perioada de 2 ani si aproape jumatate in care eu cred ca am realizat lucruri frumoase impreuna. Multumesc echipei COILPROFIL!

Noul job este intr-un domeniu complet nou pentru mine, in alt oras si la inceput a fost un pic mai greu. Mai ales cand ramai singur intr-un oras pe care nu-l cunosti, nu stii cum sa ajungi la munca sau cu ce, esti intr-un apartament care nu-ti place si te duci la jobul nou unde nu stii prea multe si comunici doar in engleza, tu necunoscand termenii din industrie. Poate nici in romana pe toti, daramite in engleza.

Dar, ca de fiecare data, ma adaptez. Repede. Si acum lucrurile sunt ok, iar maine ma mut intr-un apartament extraordinar in Bucuresti🙂. Aici trebuie neaparat sa multumesc agentiei ACRIS IMOBILIARE ! Am discutat zilele astea cu vreo 10 agentii si toti promiteau mail-uri si telefoane inapoi, dar nimeni nu se tinea de cuvant. Am ramas optimist si ma bucur ca am avut norocul sa lucrez cu aceasta agentie. Cand toti spuneau ca nu exista apartamente care sa fie cum le vreau eu, doamna nu a gasit doar unul, a gasit 4 apartamente extraordinare. SI sunt extraordinar de incantat ca in cateva ore ma voi muta in Bucuresti🙂.

Concluzia articolului asta e ca daca iti doresti un lucru suficient de mult, il obtii. Indiferent cat de greu pare si este la inceput. Daca nu-ti asumi riscuri cum poti castiga totul? All in baby !!!

Nu mai am visuri, acum am obiective🙂.

Succes si spor la bani tuturor!

 
5 comentarii

Scris de pe 25 August 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , ,

5 responses to “Cand iti arzi corabia…

  1. gbc

    25 August 2013 at 9:06 pm

    Salut, ai un mail de la mine pe adresa de email facuta publica. Tinand cont ca ai un nou job eventual fa o recomandare al altei persoane de vanzari sau da-mi informatii orientative. Mersi mult.

     
    • Mircea Colceag

      26 August 2013 at 11:37 pm

      Salut! Multumesc in primul rand pentru recomandare, dar am gasit deja apartament. Referitor la mail, iti raspund printr-un mail acum. Nu pot face recomandare pentru o alta persoana de vanzari pentru ca blogul asta e personal si n-are nicio legatura cu compania la care am lucrat, lucrez acum sau voi lucra in viitor. Si nu stiu daca mai face cineva asta. Iar companiile (si intr-adevar ma refer la una) trebuie sa invete sa aprecieze in primul rand si sa rasplateasca munca asa cum se cuvine :)Recomandarile pe care le-am facut si sfaturile pe care le-am dat sunt din proprie initiativa si am incercat sa fiu impartial. In masura in care se poate in industria asta. Iti raspund imediat pe mail la intrebarile pe care mi le-ai pus.

       
  2. gbc

    25 August 2013 at 9:14 pm

    Pe anuntul ro gaseai ce cautai inclusiv particular direct, plus puteai sa verifici ce preturi sunt in zona per tipuri de imobile si cum evolueaza acestea. Pe viitor mai poti lansa intrebari cand ai ‘nelamuriri’. Succes.

     
  3. No one

    17 Septembrie 2013 at 5:00 pm

    Mult noroc! Ai grija de tine!

     

Zi si tu acuma

 
