RSS

O mica pauza

20 Aug

Imi pare rau ca n-am mai scris de ceva timp. Am foarte multe lucruri de zis despre multe. Dar…

Am niste chestii personale de rezolvat. Si momentan prefer sa ma concentrez pe ele. Dupa voi reveni.

Pentru ca nu am suficient timp sa raspund la toate mailurile vreau sa fac mentiunea ca nu ma lucrez in industria tiglei metalice. Cand timpul imi va permite voi scrie un articol mult mai detaliat despre acest subiect. Pana atunci puteti citi acest articol.

Nu voi face recomandari catre niciun producator. Totul ramane la latitudinea fiecaruia.

Vreau sa multumesc oamenilor care m-au ajutat si care ma ajuta in continuare si sa le spun ca au tot respectul meu cei ce si-au tinut promisiunile si inca si le tin.

Caracterul si ce esti ca om ramane pentru o viata intreaga.

Avem si chei si levier daca vreti sa ne inchideti poarta.

Cateva mentiuni din care fiecare intelege ce vrea:

1) Sunt aici ca sa raman.

2) Nu uit. Am momentele mele, dar pe termen lung nu uit.

3) Daca promiti ceva, tine-te de promisiune.

4) Daca ai 7 fete si esti caine, nu uita ca toti putem deveni caini. E foarte important.

5) Cand cineva iti spune ca nu poti, ca n-o sa reusesti, ca…orice, fii scurt si la obiect: Fute-l in gura si mergi mai departe.

A fost o zi lunga. Noapte buna! Va pup!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 20 August 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
