RSS

Printe!!! Prostituata nu e curva!!!

13 Aug

De ce prefer prostituatele in locul curvelor? Pentru ca de la o prostituata stii exact la ce sa te astepti. Te duci, o platesti, face exact lucrul pentru care o platesti. O curva incearca sa te arda, incearca sa obtina mai mult, sa te sece, incearca sa castige din ceea ce nu i se cuvine. „Si cum se termina treaba asta? Ce se intampla?” Nimic. Poti sa pleci.

Atunci cand credeti ca puteti sa-i faceti pe toti si dati teste, incercati s-aveti ceva in teste.

Daca se-ntampla ceva aiurea sa poti trece peste ca altfel esti doar un nerusinat de om si esti zdrente.

Ah, dar stai…Ce? V-am lovit? V-am atacat? V-am aratat doar ca n-am uitat

Si desi nu sunt un etalon in bunatate, cand iti zic in noapte soapte, sunt pe bune frate.

Cand iti zic ca nu se mai poate, probabil deja sunt departe.

Sa-ti pui o intrebare: Raman om sau ma transform doar intr-un oarecare?

Tu decizi, eu pot sa-ti zic ca nu-mi mai pasa.

Ramai fix ce vrei si cand intrebi „que pasa”

Sa nu te miri ca altul iti raspunde „Asta-i viata”

Sau doar „de ce esti tu asa Zaraza?”

Am pus un substrat care transmite multe.

Subtil sau nu va ajunge acolo unde…

Unde tu decizi ce vrei sa fii.

Dar nu te face ca nu stii si nu-mi jigni inteligenta.

Ajung la vorba aia…Am fost ca tine tinere. Mai fumeaza.

Te pup, pa,pa!

Si ca de final mai mentionez ceva. Daca pui intrebarea „dar de unde stii tu care-i treaba cu prostituatele? Ai incercat?” ca sa pari ca ai o replica, ti-o tai de-acum: Habar n-ai tu, my friend, ce pot eu si ce nu. Si nici nu comentez mai mult. Doar iti zic ca sa-ti tai elanul de inteligent. Eu care sunt un dobitoc. Hmm…S-aveti pofta!

 
3 comentarii

Scris de pe 13 August 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

3 responses to “Printe!!! Prostituata nu e curva!!!

  1. Dan

    13 August 2013 at 8:54 am

    interesant punct de vedere, inclusiv finalul cu „dreptul la replica” … Sa ai pofta!🙂

     
  2. joker

    18 August 2013 at 4:22 pm

    Prefer curva că nu poate fi mai curvă decât mine. adică să mă întreacă la supoziţii superlative proprii. şi i le ghicesc, deci e mică, inferioară..speranţieră.🙂

     

Zi si tu acuma

 
