RSS

Refulari

07 Aug

1) De cateva zile ma suna cineva cu numar privat. Raspund. Nu zice nimic. Eu il consider un dobitoc. Ca om. Ca nu ii cunosc sexul. Dar ma gandesc ca cineva care are atat de mult timp liber in care sa faca un lucru care nu il ajuta cu absolut nimic, ma gandesc ca are o viata goala. Trist. My friend, daca citesti, sincer, get a life😉 ! Iar daca nu, problema ta. Nu-ti pot raspunde mereu ca sa-ti dau satisfactie pentru ca viata mea e prea plina si am prea multe de facut, pentru ca altfel ti-as fi raspuns de fiecare data ca sa-ti dau satisfactie. Pentru ca sunt un om bun si vreau sa ai macar o bucurie.

2) Ma gandeam la cate lucruri am zis de-a lungul timpului. Ma refer public. Aici pe blog. Ma gandeam, sincer, daca imi pot dauna in ceea ce priveste relatiile de colaborare. Apoi am incercat sa aflu cam ce parere au oamenii cu care am lucrat despre munca pe care am prestat-o. Super ok din punctul meu de vedere. Si nu cred ca faptul ca am coloana vertebrala si spun ceea ce gandesc si imi asum totul poate dauna unei relatii de colaborare. Ba mai degraba ar trebui sa ajute. Sau poate e doar parerea mea. Incerc sa dau 100% randament indiferent daca sap un sant sau negociez o comanda de 50000 de euro. Cine ma cunoaste, stie lucrul asta.

Daca voi considerati ca lucrurile stau altfel, va invit sa comentati si sa spuneti tot ceea ce credeti. Vor ramane publice toate comentariile. Pentru ca sunt transparent.

As mai avea multe de zis, dar in momentul asta nu am timp deloc si prefer sa ma concentrez pe ceea ce pot face eu ca sa schimb viata mea in bine si in masura in care pot, poate si lucrurile negative din jurul meu.

Altceva? Sunt fericit. Si totul e superb! Ador viata asta🙂 Va pupa Mircica. The one and mothe’fucking only ! Ca toti ceilalti de altfel🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 August 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

Zi si tu acuma

 
