RSS

Relatii. Cica.

31 Iul

Am vazut pe facebook o chestie dintr-un serial postata de o fata. O replica mai exact. „Sa-si puna mai presus fericirea lui decat fericirea mea? Ce fel de iubit face asta?”.

Pai draga, se pierde esentialul dintr-o relatie cand gandesti asa. Intr-o relatie se intra cu gandul sa va fie bine voua. Ca un intreg. Ca formati ceva. Cuplu cred ca e cuvantul. Daca tu din start te gandesti ca esti mai egal decat celalalt, ca meriti mai mult decat celalalt chiar daca poate oferi mai putin, ai noroc daca tipul sta mai mult cu tine. Si nu conteaza daca se pune problema aici de catre o tipa sau de catre un tip. Ideea e ca daca intri intr-o relatie ar trebui sa fii pregatit sa faci compromisuri, sa admiti cand gresesti, sa incerci sa rezolvi problemele impreuna cu celalalt, sa fii corect, sa fii mai umil, sa stii sa spui „imi pare rau” sau „te iubesc” si multe altele.

E o discutie mult prea ampla aici, dar subliniez ca trebuie sa fii matur si responsabil. Si de aici va las pe voi sa comentati.

Aaaa, sa mai mentionez ca replica era dintr-un serial pentru adolescenti? Adica mai avem si pretentii cand asta spune subliminal totul?

E doar o parere, dar wake up ba!

 
2 comentarii

Scris de pe 31 Iulie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Relatii. Cica.

  1. silver price

    2 August 2013 at 9:45 am

    Salut,parerea unei fete se accepta? .. oricum mi-o expun. Sex-ul conteaza foarte mult intr-o relatie ..fiindca tine relatia „in viata” …daca mai il si condimentezi e perfect ..Totdeauna dupa o cearta sau o discutie aprinsa parca e mai apetisant si daca el n-ar fii..clar n-ai avea cum sa ii arati persoanei iubite ceea ce simti… deci contribuie foarte mult intr-o relatie. Si eu am avut zile cand n-aveam chef ..dar cum se zice ..pofta vine mancand ..si daca mai e si mancarea buna.. mananci pana nu mai poti cam pana pe la 5 6 dimineata ) Bine eu prefer sa fac dragoste ..nu sex …deci in proportie de 45% conteaza. Have a nice day.

     
  2. andreeacrisstinna

    5 August 2013 at 10:38 am

    Adevărat :-s

     

Zi si tu acuma

 
