RSS

I-auzi ma, vorbeste lumea. Hai ma!

22 Iul

Da frate, vorbeste lumea ca daca faci o chestie, de ce o faci? Daca nu o faci, de ce nu o faci?

Vorbim despre aceiasi oameni care se inghesuie in fiecare dimineata sa-ti faca o cafea, sa-ti gateasca ceva, sa te intrebe daca ai bani, daca esti bine sau daca ai mai facut dragoste in ultimul timp. Te ajuta ei cu tot. Desigur.

Aceiasi oameni care nu au vietile lor dar le comenteaza pe ale altora. Eu nu stiu frate de unde atata timp si atata nepasare fata de propria persoana. Chiar te incalzeste daca ma injuri pe mine pentru ca eu fac si tu nu? Sau mai mult decat atat, crezi ca mi se va pune un nod in gat? Te asigur ca ma va bufni rasul.

Ascult parerile tuturor. Intr-un final decizia e la mine. In ultimul timp ascult doar parerile celor apropiati. S-au imputinat. Si ma bucur. Vorba lu’ Cheloo „n-am nevoie de prieteni noi in fiecare zi”, am nevoie doar de prieteni buni. Dar chiar si asa, decizia va fi intotdeauna la mine. Si daca iti convine si daca nu.

Pentru ca viata mea, e viata mea, viata ta e viata ta. Nu vad de ce ti-ar pasa de viata mea, dar te asigur ca mie nu-mi pasa catusi de putin de viata ta. Ah, ti-am ranit sentimentele? Imi pare rau. Sau nu.

Treziti-va baaaaa !!! Ca trece viata pe langa voi si muriti fara sa faceti nimic!!! Comentati aiurea.

Aaa si apropo, n-am nicio treaba. Nici macar nu ma adresez cuiva. Doar ziceam. E o forma de amuzament pentru o minte bolnava sau lucida ca a mea.

 
3 comentarii

Scris de pe 22 Iulie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , , ,

3 responses to “I-auzi ma, vorbeste lumea. Hai ma!

  1. Marian

    23 Iulie 2013 at 10:32 am

    Intr-un final in poveste va muri si capra vecinului :))

     
    • Mircea Colceag

      23 Iulie 2013 at 6:02 pm

      Intr-un final vor muri toti, dar va fi trait doar unul. Cel mai inteligent. C’est la vie

       
  2. consilier local

    26 Iulie 2013 at 7:39 pm

    Este bine ca vorbeste lumea,Inseamna ca exzisti si nu trebuie sa te supere chestia asta.

     

Zi si tu acuma

 
