RSS

Minunata „hac puuu (sau flegma)” companie Vodafone

15 Iul

De vreo…habar n-am, 2 ani poate mai mult, m-am dat pe optiune de la Vodafone. Client sunt de vreo 7-8 ani. Cu acelasi numar. Si era bine. Minutele au tot crescut, atat in retea cat si nationale, au venit din ce in ce mai multi mega pentru net. Era bine. Niciodata n-am ramas in pana de nimic.

Saptamana trecuta mi-am reincarcat ca de obicei cu 5 euro ca sa mi se reactiveze optiunea. Eram la birou. Am primit ca de obicei multe sms-uri cu bonusuri, cu optiuni de-alea gratis, vreo 4-5 sms-uri cum primesc de obicei. Nici prin cap nu mi-a trecut sa verific daca mi s-a reactivat optiunea, convins fiind ca daca se intampla la fel in fiecare luna de vreo doi ani incoace, n-are ce sa fie diferit acum. Poate am prins incredere. Da, ok, sunt un prost pentru asta. M-am convins si o admit.

Pe la 5 si ceva cand am plecat de la birou ma uitam prin telefon si voiam sa sun pe cineva. In timpul ala primesc un sms ca mi s-au dat 100 de mega pentru internet si mi s-a luat un euro. M-am enervat. Grav. Daca eu n-am cerut, de ce sa mi se dea? Ne-am dat la discutii in masina, am zis ca „las’ ca-i sun cand ajung acasa”. Am ajuns acasa, s-a nimerit sa fie nevoie sa sun pe cineva, am vorbit, discutia s-a prelungit si se inchide. Incerc sa sun din nou dar „Credit insuficient pentru directia apelata…”. Mi-am adus aminte de toti decedatii pe care ii invocasem si incerc sa sun la *222. Desigur, „Credit insuficient pentru directia apelata…”.

Mda…jigodii. Nici la ei nu mai poti sa suni ca sa te racoresti pe un operator Vodafone. Acum…e drept, nici tipul sau tipa aia, n-au vreo vina ca lucreaza pentru o companie de cacat. Vorba aia, are nevoia compania de bani, nu-i bai. Luam cate un euro de la 100.000 de prosti. Si facem 100.000 de euro. Daca toti sunt la fel de prosti ca mine sau n-au noroc, in cateva minute face compania 500.000 de euro. Superb! Pai nu-i bine?

Dar faptul ca taxeaza cu pana la 60 de centi pe minut ca sa vorbesti cu ei, ce spune asta? Si eventual te mai si directioneaza pe la 7 alte departamente, desigur pe banii tai, ca ei desi sunt multi ai dracu’, nimeni nu se ocupa cu problema pe care o ai tu. Tu esti fix pielea p**ii. Traiasca economia! Unde companiile au drepturi si clientii primesc m*ie. Ca asa-i in Romania.

Ma gandesc serios sa schimb operatorul. Dar pentru asta ar trebui sa-mi portez numarul pentru ca-l stiu mult prea multi si ar fi foarte greu sa ii anunt pe toti chestia asta.

Si spre final mai vreau sa zic ceva. Ca se poate pune problema si asa: Da’ cat a fost bine si n-ai avut probleme, n-ai zis nimic.

Pai da frate. Atat timp cat nu-mi face nimeni vreun favor gratis si totul e pe bani, mi se pare decent sa primesc servicii de calitate pentru banii pe care ii platesc lunar. Cand incepi sa fii jeg, abia atunci deschid gura. Pentru ca sunt un client nemultumit!

Si aia cu „sunt cetatean european si am drepturi” -> =)))))))) Li se rupe tuturor de noi. De ce? Pentru ca acceptam si nu zicem nimic.

 

 
4 comentarii

Scris de pe 15 Iulie 2013 în Afaceri

 

Etichete: , , , , , ,

4 responses to “Minunata „hac puuu (sau flegma)” companie Vodafone

  1. consilier local

    16 Iulie 2013 at 2:55 pm

    niste nenorociti toti, numai pe praduiala

     
  2. consilier local

    16 Iulie 2013 at 2:58 pm

    vreau sa mai scrii si niste articole despre ceptura cyty ,o sati pun eu materiale la dispozitie

     
  3. silver price

    26 Iulie 2013 at 6:39 am

    Thomson Reuters is the world’s largest international multimedia news agency, providing investing news , world news , business news , technology news , headline news, small business news , news alerts, personal finance , stock market , and mutual funds information available on Reuters.com, video , mobile , and interactive television platforms. Thomson Reuters journalists are subject to an Editorial Handbook which requires fair presentation and disclosure of relevant interests.

     
  4. Stefan

    21 August 2013 at 1:02 pm

    Pai nu stiti ca vodafone e de tot ckt-ul?

     

Zi si tu acuma

 
