RSS

„Bine ba ca esti tu destept!”

12 Iul

Ca mi-am primit suficiente portii de injuraturi de doi ani jumate de cand scriu pe blogul asta, v-am mai zis. Nici nu conteaza. Din punctul meu de vedere e doar o confirmare ca vocea mea e auzita. Si inseamna ca mi-am atins obiectivul. Si-acum, ca la gradinita : Neah, neah, ne-ne-ne-ne-ne, neah, neah.

Dar pun o intrebare acestor oameni care m-au injurat in repetate randuri si m-au amenintat si au venit si pe la mine pe acasa si pe la mine pe la munca. Eu n-am dreptul sa-mi spun parerea? Eu n-am dreptul sa am convingerile mele, sa cred ceea ce cred, sa simt ceea ce simt?

„Da, ba, bine. Si crezi ca o sa rezolvi ceva cu toata vorbaria asta?”

Frate, daca totul se va rezuma intotdeauna doar la vorbarie, nu, nu cred. Dar asta e doar primul pas. Stiu ca nu sunt singurul. Si asta ma face sa scriu in continuare. Ai prefera ca noi astia care nu suntem de acord cu una sau cu alta, sa ne procuram arme si sa tragem la intamplare? Sa intram si noi cu bombe in facultati ca tipul ala de a fost atat de mediatizat in ultimele zile? Serios vorbind. N-am fi doar niste descreierati pusi pe facut rau oamenilor nevinovati? Cel putin o parte din ei? Cam care crezi tu ca ar trebui sa fie atitudinea noastra? Sa tacem si sa inghitim in sec, acceptand spasit ca jocurile sunt facute, banii sunt impartiti, furturile sunt distribuite de mult timp, care cum sa faca? (Eu cred ca se fac si licitatii pentru asa ceva. „Hai frate, care da mai mult ca sa il lasam sa fure asta?”)

Bine, recunosc, au fost mai multe intrebari. Ca sa va faceti o idee despre ce se intampla atunci cand ma apuc sa scriu. Nu ma pot opri.

Vrem sa subliniem niste chestii. De fapt nu. Nu o sa merg in continuare cu ideea de „noi” pentru ca nu formam nicio coalitie, nici nu ma simt prea bazat, singurul lucru pe care il am e increderea pe care o acord celorlalti oameni care fac ce fac si eu. Si pe care poate nu-i cunosc. Deci eu am lucruri de spus, eu vreau sa atrag atentia asupra unor lucruri pe care nu le consider ok, de fiecare data cand am ocazia, eu imi asum la finalul zilei tot ceea ce fac si bineinteles si consecintele. Bune sau rele.

Nu, asta nu e o spovedanie sau vreo explicatie pentru ca nu simt nevoia sa dau explicatii cuiva pentru ce sunt sau ce gandesc. E doar dovada ca vreau sa intelegeti pentru ca daca voi n-ati citi, n-ati da mai departe, n-ati duce mai departe un mesaj, macar pe cele cu care sunteti de acord, blogul asta poate nu ar exista si as vorbi singur. Si tot as scrie. Dar n-ar mai fi la fel. Si va respect si va multumesc pentru ca ma cititi. Acei cativa, nu vorbim de tone de oameni. Dar acei cativa faceti o diferenta enorma.

Va multumesc!

Si nu stiu cat sunt de destept. Poate sunt cel mai prost. Dar incerc constant sa-mi depasesc conditia pentru ca ambitia mea nu cunoaste limite. Si am eliminat de mult timp optiunea de a esua in viata asta. Poate nu voi reusi in modul in care imi doresc eu, dar de reusit, voi reusi. Uite asa, de-al dreacu’ si pentru ca inca mai pot ca-s potent :)) ! Dusmaniti-ma toti🙂

Va pupa tata :*

 
6 comentarii

Scris de pe 12 Iulie 2013 în Blogging

 

Etichete: , , , , , , ,

6 responses to “„Bine ba ca esti tu destept!”

  1. pauna oana

    12 Iulie 2013 at 7:43 pm

    Esti potent,haa?Bravo tie!Mergi inainte!Scrie tot ce simti.scrisul vindeca.

     
  2. Alisa Dancu

    12 Iulie 2013 at 10:23 pm

    Si al doilea, prezent la datorie :)). Da, imi place cum scrii, imi place ca scrii exact ce simti si pentru asta te admir.😀

     
  3. consilier local

    15 Iulie 2013 at 7:08 pm

    Fai praf,mama lor………………….

     
  4. Mircea Colceag

    15 Iulie 2013 at 8:08 pm

    Ii punem la pamant !!!! HUUUUUUUUUUUUUUUUUHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :))

     

Zi si tu acuma

 
