RSS

Femeile din ziua de azi…

11 Iul

Daca incerci sa porti o discutie serioasa cu ele, le-ai pierdut. „Hai mai…Ma plicti tu ca subiecte de-astea. Da’ ai vazut ce a facut Miti? Si ce poze si-a pus pe facebook! Nerusinata!”. Nu draga, n-am vazut. De fapt, nu-mi pasa chiar deloc. Nu. N-ai inteles atitudinea din raspuns. I don’t give a fuck!

Toate vor sa se marite. Ca deh, daca au ajuns la intervalul 20-25 de ani si nu s-au maritat, ce va zice lumea? Oh,dear, ai atat de multa dreptate. Hai sa fim in rand cu lumea si nu cumva sa zica ceva de rau despre noi, pentru ca lumea ne pune pe masa, ne calca camasile (voit!) sau ne sterge la cur.

Daca n-ai patratele, nu esti suficient de bun pentru ele. God damn, am pus-o… N-am patratele. Oare voi muri singur?

Daca n-ai suficienti bani incat sa le iei cam tot ce vor, nu esti suficient de bun. „Draga…eu vreau sa duc o viata confortabila, cum sa stau cu tine si sa fiu stresata? Vrei sa fac riduri? Te iubesc, dar castiga si tu loto sau fura ceva. Daca nu esti dispus sa faci orice pentru mine, incep sa-mi pun semne de intrebare. Nu cred ca ma iubesti.” Corect,nu? Sa mori tu?

Daca vorbesti frumos si nu folosesti obscenitati la fiecare doua fraze, nu esti destul de barbat.

Daca nu le injuri si nu le bati, nu prea te iubesc. Cand le faci ceva rau, atunci isi aduc aminte cat de mult te iubesc si cat de mult vor ca relatia sa mearga. Nu vi se pare ca ceva judecata in mintea voastra functioneaza gresit?

Daca nu esti pervers in pat, sexul e prea plictisitor.

Daca esti pervers in pat, esti dereglat.

Toate au pretentii exagerate, dar nu stiu sa utilizeze limba nativa. Eu am un test. Sa-i zicem asa. Vreau sa vorbim prin mesaje. Daca nu stii sa scrii, am o problema (un fel de frana) in a simti ceva pentru tine. Nu sunt exagerat frate, ca toti gresim, dar dupa putin timp iti dai seama daca un om face doar niste erori (de inteles pana la urma, daca nu sunt extraordinar de grave) sau omul e certat cu limba lui.

Nu zic ca barbatii sunt extraordinari. Poate si noi suntem mai rai. Si e clar ca nu putem generaliza nici in cazul femeilor, nici in cazul barbatilor, dar vorbesc doar despre marea majoritate.

Of! Femei, femei, e plina lumea de nebune. De-aia cred ca in viitor concubinajul e calea. Pana la urma de ce sa te legi la cap daca nu te doare?

Si hai sa trecem peste faza cu „Statul ocroteste casatoria” din partea politicienilor. Mars ma de aici, ca nici rasul nu ma mai bufneste cand aud asa ceva. Sau chestia ca preotii incurajeaza sa faci copii ca mai multi pentru ca natalitatea in Romania…very big fucking problem! Pai nu ne-apucam noi de facut copii doar pentru ca statul sa aiba de unde lua bani in continuare, sa aiba cine plati pensiile si crestini buni care sa bage bani in biserici? Si imi doresc foarte mult copii, asa ca sper ca ati inteles ce am vrut sa zic cu asta.

 
27 comentarii

Scris de pe 11 Iulie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , ,

27 responses to “Femeile din ziua de azi…

  1. pauna oana

    11 Iulie 2013 at 8:03 pm

    un text plin de verva,ca de obicei.nu stiu ce femei ai cunoscut tu,dar nu toate sunt atat de artificiale si de proaste.trebuie doar sa cauti mai atent.

     
    • Mircea Colceag

      11 Iulie 2013 at 8:19 pm

      Cand am ceva de zis, zic. Nu te-ai obisnuit :)) ? Nu toate sunt atat de artificiale sau/ si proaste. Din fericire cunosc multe exemplare rare. Si incerc sa ma inconjor doar de asa ceva. Nu sunt la „mireasa pentru fiul meu” sau alte prostii de-astea. deci nu prea caut. Dar ziceam asa in general, din ce-am observat si cate am cunoscut

       
      • pauna oana

        12 Iulie 2013 at 7:45 pm

        Sincer,inca nu m-am obisnuit.Poate pentru ca sunt inconjurata de mediocri ale caror pareri nu exista.Cunosc multe exemplare provenite din diverse turme.Mai rar oameni care si gandesc cu capul nu doar dau cu el in stalpi.

         
      • Mircea Colceag

        12 Iulie 2013 at 8:21 pm

        Mai rar. Dar nu inexistenti. Keep trying! Always !

         
  2. irinavoicea

    11 Iulie 2013 at 11:09 pm

    nu incerca sa ne intelegi, sunt zile in care nici noi nu ne intelegem pe noi. vorba lui Orscar Wilde „femeile sunt creaturi menite sa fie iubite, nu intelese”, asa ca iti sugerez sa mai le cauti pe cele peste ale caror erori esti dispus sa treci😉

     
    • Mircea Colceag

      11 Iulie 2013 at 11:14 pm

      N-ar fi foarte multe fete peste ale caror erori sa trec :)) Deh..nici eu nu sunt perfect

       
    • Danut

      23 Mai 2014 at 3:10 pm

      Yaa, poate vorba aia s-a mai dezvoltat. Multe nu mai inteleg nici cand sunt iubite… nu mai inteleg ce inseamna iubire si respect. Considerandu-le lucruri banale si facute de „pampalai”. Barbat adevarat e ala cu bani, care va bate mai des decat va fute. (sa vb pe romaneste)

       
      • Mircea Colceag

        26 Mai 2014 at 10:46 pm

        Astea sunt valorile la care se raporteaza.

         
  3. Filipineza

    11 Iulie 2013 at 11:18 pm

    Observ ca ai gusturi foarte proaste la femei. Altfel nu imi explic de ce sau cum ai ajuns in astfel de situatii (presupun ca scrii din experienta). Da’ e ok. Eu am gusturi proaste la barbati, deci te inteleg.
    Interesant este ca eu sunt o „aia” de 25 de ani care nu vrea sa se marite. Cel putin nu acum. Si 95% dintre barbatii pe care ii cunosc gasesc asta ciudat. Problema e la noi sau v-ati obisnuit voi cu magnificul cliseu – „Toate femeile vor sa se marite”?
    Cat despre judecata femeilor… Dude, please! Care judecata?!🙂

     
    • Mircea Colceag

      11 Iulie 2013 at 11:26 pm

      Poate am si gusturi proaste la femei. Nu contest. Vorbesc din experientele pe care le-am avut, clar, altfel as fi ipocrit. Baaaaai, nu esti ciudata!!!!!! Ba esti mai normala decat multe, daca gandesti asa. Si nici macar nu te cunosc. Si nu, nu e vorba de un cliseu faza cu maritatul. Sunt doar pure observatii. Iar ultima fraza… ai dreptate. Care judecata :))) ?

       
  4. filipineza

    12 Iulie 2013 at 12:26 am

    Draga, singurele momente in care o femeie (indragostita) judeca sunt acelea in care se uita la cum sunt imbracate alte femei. And this goes on my blog, pentru ca nu mi se intampla zilnic sa scot chestii asa istete🙂

     
    • Mircea Colceag

      12 Iulie 2013 at 9:19 am

      :))) am citit aseara cateva articole de pe blogul tau. Foarte fain. Ai un stil de scris la care eu tanjesc si as vrea sa pot scrie asa. Mai ales pentru ca vreau sa scriu o carte. In fine. Felicitari oricum!

       
      • pauna oana

        12 Iulie 2013 at 7:46 pm

        planuri mari!Bafta!

         
      • Mircea Colceag

        12 Iulie 2013 at 8:22 pm

        Ce planuri mari ?

         
      • pauna oana

        12 Iulie 2013 at 9:03 pm

        vrei sa scrii o carte.big plan!;)

         
      • Mircea Colceag

        12 Iulie 2013 at 9:05 pm

        Doar un obiectiv pe care vreau sa-l ating. Nu stiu daca o sa rup gura targului. Dar eu vreau. Si pot. Si o s-o fac.Simplu

         
  5. filipineza

    12 Iulie 2013 at 11:55 am

    Multumesc.
    Nici cu tine nu mi-e rusine🙂

     
  6. Dan

    12 Iulie 2013 at 2:00 pm

    @Mircea & filipineza: Sunteti simpatici !:) …si apreciez in egala masura punctele voastre de vedere, insa e o vorba batraneasca ce se potriveste de minune si anume „sacu’ petecu-si gaseste” asa ca atunci cand is time(…sau vorba aia esti orbit de dragoste) , e uimitor cat de usor treci peste micile „imperfectiuni” ale partenerei/sau partenerului; si atunci vin si copiii (dragii de ei🙂 ) , dara asta e alta poveste deja. Tot din experienta va spun, pe bune.

    P.S.: Hm!ceva imi spune totusi ca nu va cunoasteti numa’ de pe blog😉 sau daca gresesc oricum …o „intalneala” v-ar prinde bine🙂 parerea mea.

     
    • Mircea Colceag

      12 Iulie 2013 at 6:06 pm

      Ne cunoastem doar dupa blog🙂 Pana ieri niciunul nu stiam de existenta celuilalt. Mersi pentru sugestie :)) Dragut. Vedem ce se intampla in viitor. You never know.

       
  7. Dan

    15 Iulie 2013 at 11:03 am

    Da, da , si sunt convins ca ne vei tine la curent🙂

     
    • Mircea Colceag

      15 Iulie 2013 at 6:34 pm

      O fi lumea chiar atat de interesata de viata mea personala :)) ?

       
  8. Dan

    15 Iulie 2013 at 8:13 pm

    Nuuu, doar ca nu rezisti TU sa nu ne spui; transparenta te caracterizeaza :)) ,
    dovada blogul asta al tau.

     
    • Mircea Colceag

      15 Iulie 2013 at 8:14 pm

      :)) Multumesc! A sunat ca un compliment pentru mine! Vreau sa vin sa va spun ca m-am indragostit numai de ea… Care ea vom vedea :))

       
  9. CristiM

    5 Octombrie 2013 at 12:37 pm

    Pun pariu ca n-a iesit nimic…am un prieten burlac de 40 de ani care m-a sfatuit sa uit femeile, la inceput am ras dar ulterior mi-am dat seama ca e un om cu capul pe umeri.

     
  10. Vlad

    10 Iulie 2015 at 12:00 am

    foarte adevarat! femeile din ziua de azi sunt extrem de parsive si false, ele cred ca asa se formeaza o relatie normala si de lunga durata, gresit.. de asta dimpotriva nu tin relatiile mai mult de o luna ca nu gandesc matur doar ele cred ca o fac dar cand colo ceva sus la mansarda lor nu e in regula.. problema nu e asta, ci faptul ca se iau in turma ca si oile asta e mai GRAV!

     
  11. Raluka

    27 Iulie 2016 at 12:26 pm

    Bravooo …. bine ai zis – Mircea !! Felicitari !!

     

Zi si tu acuma

 
