RSS

C-asa-i la moda

11 Iul

Sexul vinde. Clar. Dar pana unde se va merge?

apropo.ro pune pe facebook bancuri cu tenta sexuala cu poze din filme porno.

Tot pe facebook, in ultimul timp vezi, in special de la site-urile mai mari, stiri gen „uite-o pe-aia cum s-a dezbracat”, „blowjob in plina strada” , „se dezbraca fara nicio treaba”, „uite minora ce se rupe” si alte dobitocenii de-astea. Parafrazand evident, ca doar n-oi sta sa fac research pe asa ceva.

Si da, exista si public pentru asa ceva. Ca daca lumea n-ar cauta sau n-ar citi, lucrurile s-ar schimba, nu?

 
5 comentarii

Scris de pe 11 Iulie 2013 în De prin net

 

Etichete: , , , , ,

5 responses to “C-asa-i la moda

  1. Adela

    11 Iulie 2013 at 10:40 pm

    Ai dreptate! Si pe mien ma deranjseaza postarile celor de la apropo.ro, fapt pentru care nu ii am pe facebook. Da, sexul vinde. In legatura cu „pana cand”, a vandut si va vinde intotdeauna.

     
  2. Haotik

    11 Iulie 2013 at 11:35 pm

    Ce-ti bati capul cu ce fac altii?

     
    • Mircea Colceag

      11 Iulie 2013 at 11:42 pm

      O stii pe-aia cu daca nu zici nimic si nu faci nimic, n-o sa se schimbe nimic ? De-aia

       
  3. pauna oana

    12 Iulie 2013 at 9:20 pm

    pana cand?pana cand o sa facem sex virtual.pana cand o sa platim pentru asta.pana cand nu o sa mai fim sa facem lucrurile astea.Pana la capat.

     
  4. Dan

    15 Iulie 2013 at 11:27 am

    De ce va mirati? E una dintre cele mai vechi dar si cele mai profitabile afaceri. Era (oarecum) normal asadar sa evolueze si mijloacele de … expunere , ca doar nu era sa ramana in urma tehnologiei; adica, de ce sa nu fie la fel de agresiv publicitar ca de exemplu branza Hochland sau pateul „Trei Surori” :)) ? Problema e, ca la mai toate produsele de pe piata, ca din dorinta de a vinde reclama agresiva a cam scapat de sub control, si ce ne facem ca de exemplu un copil de 6 ani care acceseaza jocuri online pe pagina oficiala Cartoon Network de exemplu, este bombardat cu pop-uri publicitare care, nu de putine ori, duc spre sex. Asa ca in goana asta acerba de a vinde cat mai mult intr-un timp cat mai scurt(si nu e vorba numai de sex) se pare ca nu mai cunoaste limite, iar consecintele nu sunt tocmai sanatoase.
    Sexul mereu se va vinde, omul prin definitie chiar daca se vrea a fi o fiinta superioara si inteligenta (mare fas! :)) ) e mereu tradat de instinctele sale …animalice🙂, asa ca baietii mai destepti folosesc orice tertip pentru a atinge coarda „sensibila” si a vinde in continuare… Ba, chiar si alte produse se vand enorm de bine daca reclama are suficienta tenta sexuala, indrazneata si obraznica as spune. Ma uit la TV si vad de exemplu nu de putine ori reclame la o ciocolata , sau o inghetata de care tipa din reclama e de-a dreptul sedusa :)) ;acuma hai sa fim seriosi, cat de multa placere iti poate oferi o bucatica de ciocolata incat sa-ti dai ochii peste cap si sa gemi de placere?😉

     

Zi si tu acuma

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: