RSS

Maturizare

06 Iul

Si umblam alandala si ne place viata si bagam berea cat mai rece, alcooluri ale caror nume nici nu le cunoastem ( B52 ce cacat e ala :)) ? ), tigari fumate, nopti nedormite, plecari spontane, chefuri cat mai multe si multe, multe panarame. E ok. Ca de-aia suntem tineri. Sa experimentam, sa ne distram. Si n-as renunta la toate astea. Si nici n-am de gand.

Dar am invatat ca tre sa te maturizezi. Sa inveti ce inseamna responsabilitatea. Am 22 de ani. M-am mutat de la mama acum un si cateva luni. Greu inceputul. M-am mutat cu un prieten. „Frate tu nu stii nici in ce zi vine intretinerea? Da-o-n mortii ei!”. Avea dreptate. Curatenie generala. Nu e usor. Sa faci mancare. Nu sunt si n-o sa fiu niciodata masterchef. Nu e pasiunea mea. Dar nu mor de foame si pot sa-mi fac o ciorba si felul doi. Fac o cafea extraordinara (parerea mea subiectiva evident🙂 )

Inveti sa te descurci indiferent de ce se intampla. Esti singur. Inoata sau mori. Nu exista alta optiune. Asta a fost si ideea, sa imi ard corabia ca sa stiu ca nu exista cale de intoarcere si singura directie sa fie inainte. Sunt un om simplu ce voi ajunge mare. Ambitie personala.

Multumesc mama pentru cei 7 ani de acasa, pentru ca m-ai invatat cum ai putut tu mai bine cum sa ma comport, ce e bine si ce rau si ca e mai bine sa faci bine si sa nu obtii nimic, decat satisfactie personala si stima de sine, in loc sa faci rau si sa te vinzi ca o curva de pe centura pe un lucru de nimic. A contat…enorm.

Multumesc celor care m-a sfatuit de bine si au inteles ca intotdeauna o sa le ascult parerea dar intr-un final decizia e doar a mea. Si au respectat asta.

Si pentru toti fratii mei care dau din cap cu mine, maine canta Parazitii in Ploiesti. Dupa 5. Ne vedem acolo.

Tre sa ma intorc la curatenie.

Semnat Mircea Colceag. Un week-end de exceptie. Va pup. Pa!

 
Un comentariu

Scris de pe 6 Iulie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

One response to “Maturizare

  1. Alisa Dancu

    6 Iulie 2013 at 2:07 pm

    Ai un premiu la mine pe blog, vino sa-l ridici!😀 http://alisadancu.wordpress.com/2013/07/05/am-primit-o-nominalizare/

     

Zi si tu acuma

 
