RSS

Prieteni…Multa bafta!

28 Iun

Mi-a luat ceva timp sa scriu despre asta.

Nu din alt motiv, doar ca acest articol are o adresa. Postasul ma intreaba daca sunt sigur. Nu, nu sunt. Nici nu stiu de ce fac asta. Poate trebuia doar s-o spun pe sleau.

Bai…cand simti ca n-are sens, cand simti ca persoana de langa tine e egoista si ca tot ce vede in jurul ei e doar ea, ce mai poti sa spui? Poate treci peste. Eu nu.

Eu zic doar atat, ca nu ma intind pentru ca ea nu merita, dar frate, o sa ajungi sa primesti fix ce meriti.

Tu stii cat de bine va fi sau nu. E viata ta. Multa bafta frate. Si cam atat. Sper sa fii bine si adio.

E ultimul zvacnet. Mai mult…Nu meriti. Din cauza ta.

As spune ca-mi pare rau pentru ce s-a intamplat, dar nu. Doar mi-e…n-am cuvinte.

 
3 comentarii

Scris de pe 28 Iunie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

3 responses to “Prieteni…Multa bafta!

  1. Dan

    28 Iunie 2013 at 8:33 am

    Sti ce este interesant(…sau poate nu)? Faptul ca cred ca majoritatea dintre noi vad aceste lucruri, sau, mai tragic, au trait cel putin o asemenea experienta in care si-au dat seama cat de putin poti totusi cunoaste o persoana langa care ai fost si in care ai avut incredere ani de zile ; doar ca nu toti avem curajul sa le si spunem.🙂 Felicitari pentru blog, chiar imi place.

     
  2. Marian

    28 Iunie 2013 at 11:08 am

    mergem inainte …..razand !

     
    • Mircea Colceag

      28 Iunie 2013 at 6:53 pm

      Normal frate. Asta fac. Asta a fost o chestie pe care tineam s-o zic. Si atat. In rest…Nimic. Te pup frate! Astept urmatoarea iesire. De data asta stiu. Doar cu tine :)))

       

Zi si tu acuma

 
