RSS

Whoooohaaa. Stai asa. Let’s start this!

08 Iun

Site-urile, firmele, companiile si alte entitati care postati pe facebook imagini cu „SENZATIONAL, INCREDIBIL, SOCANT” sau alte chestii de genu’, poze in care nu prezentati nimic altceva decat niste „vedete” care au primit indicativul asta (n-am cum sa-i zic altfel), pentru ca s-au culcat cu dracu’ stie cine, sunteti praf. PRAF, PRAF, PRAF !!! Folositi social media pentru ca ati auzit si voi ca e cool, traducand asta prin a pune poze blurate sau cu patratele pe facebook si cu link-uri ca sa intre omul pe site, adica site-ul ala unde aveti jdemii de reclame, pop-up-uri si dracu’ mai stie ce chestii de genul. Si nu prezentati nimic. Viitorul va va elimina. Pentru ca nu prezentati nimic, pentru ca sunteti inutili si eu unul prefer sa dati cu matura, decat sa fiti inutili. Parerea mea. Si mi-o sustin cu vehementa!

Dragi oameni care radeti de oamenii cu handicap. „Ia uite-l p-ala, n-are o mana, n-are un picior. Ha,ha,ha, ce fraier e.” Sper sa patiti la fel. Am un frate care are handicap. Stiu despre ce vorbesc. Ura mea e sincera. Muriti din proprie initiativa! Desi eu as prefera sa patiti „doar” acelasi lucru.

Minciuni, ite tesute, cacaturi inventate doar ca sa pastrati ceea ce aveti si nu meritati. N-o bag p-aia cu „E doar Romania” pentru ca sunt sigur ca si in alte parti e la fel. Raman la fel de vehement. Si chiar daca sunt nervi, macar acestia sunt sinceri.

Aveti probleme cu ceea ce se intampla in jurul vostru doar atunci cand va afecteaza. In rest vi se rupe. Mie mi se rupe de prostiile pe care aveti timp sa le discutati gen „Lenuta s-a incurcat cu x. Ghita a lasat-o pe vecina insarcinata, ai auzit fata?”. Si cand vi se prapadeste viitorul dati vina pe orice sau oricine altcineva in afara de voi insiva. Pentru ca, desigur, voi n-ati avut noroc pe lume. Sa mori tu?

Am vrut sa ma opresc, dar am ajuns prea departe, asa c-o sa continui. Ce ma face pe mine diferit? Poate nimic. Dar eu incerc sa inteleg. Si incerc sa ma concentrez pe lucrurile de care imi pasa. De-aia mi se rupe cand femeia de la 2 sate distanta se duce la pomana mortului si plange de mama,mama. De parca l-ar fi cunoscut toata viata. Treziti-va baaaa!!! Nu mai fiti ipocriti !

Asta e momentul meu de sinceritate. Toate au fost. Dar multi au nevoie sa li se faca lumina pentru ca nu pricep. Fuck that! Incearca sa gandesti inainte sa critici ceva ce nu intelegi.

Va pupa Mircea Colceag.

Si ma gasiti aici sau la 0720.951.557 daca vreti sa ma injurati. Sunt atat de transparent pentru ca intre timp a incetat sa-mi pese de oameni de-astia.”De” ba, nu „despre”. Idiotii dracu’! Invatati limba romana inainte sa acceptati orice chestie doar pentru ca e data la TV. Si aruncati televizorul pe geam. Va omoara si ultimul neuron!

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 Iunie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

Zi si tu acuma

 
