RSS

SMS

06 Iun

Recunosc, am fost suparat. Sau dezamagit. Sau nervos. Nu vreau sa ascund asta, pentru ca altfel n-ai intelege.

Nu stiu exact de ce nu mi-ai raspuns atunci. Cert e ca aveam nevoie de tine. Nu era o chestiune de viata sau moarte, nu era nimic urgent. Nici nu stiu de ce m-am suparat. Probabil asteptam sa fii acolo pentru mine indiferent de ce aveam nevoie. Imi dau seama ca n-aveam dreptul asta. Dar mi l-am dorit. M-am simtit ca un candidat in seara alegerilor cand afla ca a pierdut. Trebuie sa fie demn si sa-i stranga mana adversarului. Nu e usor, dar asta trebuia sa fac. Care adversar? Nici macar nu ma luptam cu cineva cineva, asa ca ce naiba sunt filmele astea din mintea mea? Minte de om bolnav. Sau suferind. Dar nici nu mai conteaza.

Imi reprosez ca nu mi-a trecut prin cap nicio secunda ca poate se intampla ceva si cu tine. Poate aveai si tu problemele tale. Sau poate nu puteai vorbi cu mine chiar atunci. Poate aveai motivele tale. As fi vrut sa le stiu. As fi vrut sa fiu inclus. As fi preferat sa fiu tarat in filmul tau chiar daca poate batea la ochi si eram lejer eliminat. M-as fi intors ca Schwarzenegger. De fiecare data.

Te cunosc. Nu stiu daca acum ti-e bine pentru ca nu am mai vorbit. Dar te cunosc. Mai putin decat cred eu, dar mai mult decat altii. As vrea sa fiu mai bun. Si incerc sa fac asta. Nu mi-e usor. Poate ma poti ajuta. Poate o sa ma lasi in filmul tau. Nu vreau sa fiu nici scenarist nici producator, nici regizor. Macar un rol secundar sa prind. Nu am destul talent pentru rolul principal. Nici n-am fost la auditii. Dar nu cred ca voi incerca. Dar stiu ca sunt suficient de bun macar pentru tipul ala care apare episodic, dar schimba the outcome.

Tot ceea ce am spus pot rezuma in „imi pare rau si mi-e dor de tine”. Cum mai esti? Esti bine? Mi-ar placea sa primesc vesti de la tine.

Esti mai dulce decat toata gama de la Nestle. Zambeste! Totul e bine.

Termin ca o piti: XOXO !!!

Macar un zambet sa-ti ofer🙂

 
3 comentarii

Scris de pe 6 Iunie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

3 responses to “SMS

  1. sasha

    6 Iunie 2013 at 11:30 am

    frumos scris mircea!sper sa primesti vestile pe care le astepti!
    si vorba ta XOXO!

     
    • Mircea Colceag

      6 Iunie 2013 at 11:53 am

      Le-am primit. Ma cunosti, stii ca sunt orgolios. Stii ca nu mi-a fost usor sa scriu asta. Dar a meritat. Sinceritatea e cea mai buna. As fi doar un idiot daca as pretinde ca sunt altceva decat sunt. Multumesc pentru comentariu!

       
  2. pauna oana

    16 Iulie 2013 at 5:59 pm

    DOza de sinceritate si sensibilitate/romantism care mi-a furat un zambet.

     

Zi si tu acuma

 
