RSS

Dragi tineri, ce alegem?

05 Iun

Hai sa emigram in orice alta tara, unde sistemu’ nu-i corupt si nu tre sa dansam la bara

Ca orice tarfa beata pe care o intalnesti pe strada in orice seara banala.

Asta e Romania, de ce sa ne ascundem?

E nasol, e greu, e trist, e a noastra si ceea ce vrem

O sa obtinem intr-un virtual paradis etern inexistent.

Ne pleaca tinerii. O s-ajungem in situatia Irlandei. Cui dracu’ ii pasa? Nimanui, pentru ca nu e o problema urgenta. Peste cativa ani cand nu va mai avea cine sa plateasca pensiile, cand nu va mai avea cine sa munceasca in Romania pe bani putini, cand nu va mai exista noua generatie de medici, de strungari sau altii oameni cu meserii de care avem atata nevoie, atunci se va pune intrebarea? Oare unde am gresit?

Si se vor importa chinezi. MASIV!!! Pentru ca aia muncesc mult si pe bani putini. Aaaa, dar stai. E o impresie gresita. Aia vin la noi pentru ca la ei nu pot face mai mult decat un copil. Si vom crea natiunea chinezo-romana🙂 Si va fi perfect! Ne vom pierde identitatea, ne vom pierde obiceiurile, vom canta chung yao nguraai in loc de muzica populara sau imn.

E superb. E fix tara in care vreau sa traiesc si sa ma dezvolt si sa-mi fac un viitor. Pe dracu’! Cand o sa am o oportunitate serioasa, o sa plec si eu. Si tu si el si toti. Pentru ca ne-am saturat sa n-avem parte de nimic, ne-am saturat ca angajatorii sa ne trateze ca pe niste sclavi pentru ca n-avem experienta si tre sa facem totul pe bani putini. Asta e business. Capitalism. Ce dracu’ stiu eu?

Sunt doar un prost. Doar ca nici macar nu trebuie sa fiu luat in seama. Lucrurile deja se-ntampla, lucruri de care ar trebui sa ne fie teama.

Dragi politicieni, ce cacat aveti in cap?

Noi v-am pus acolo. Aaaa, dar stai, generatia despre care vorbesc ori n-a putut sa voteze din cauza varstei ori nu s-a dus din cauza prostiei voastre. „Tineretului nu-i pasa de viitorul sau!!!” strigati tare. Sa mori tu? Daca n-a fost la vot pentru ca avea de ales intre doi hoti, inseamna ca nu-i pasa? Sau ca n-avea ce sa aleaga?

Draga Romanie, ne pare rau. Nu suntem in stare sa te conducem. O sa te vindem pe cat mai multi bani strainilor.

Cu regrete,

A ta populatie.

 
2 comentarii

Scris de pe 5 Iunie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , , ,

2 responses to “Dragi tineri, ce alegem?

  1. paunaoana

    5 Iunie 2013 at 6:22 pm

    REvolutionar!Imi place!

     

Zi si tu acuma

 
