RSS

Despre propuneri de colaborare

05 Iun

In ultimul timp am primit mai multe oferte de colaborare in ceea ce priveste blogul.

Pe marea lor majoritate le-am refuzat. Altii n-au mai raspuns la e-mail.

Sumele pe care le cer nu sunt mari. Eu cred ca sunt chiar mici. Ceea ce e important si lucrul pe care vreau sa-l scriu aici pentru toti cei care m-ati contactat sau aveti de gand s-o faceti, este urmatorul:

Articolele care apar aici vor fi editate de catre mine. Nu am extraordinar de multi cititori. Dar aia pe care ii am ii respect. Voi prefera intotdeauna sa scriu propriile mele articole, pe gratis, in care sa spun exact ceea ce cred in loc sa aleg sa ma vand pentru sume derizorii doar ca sa mai fac bani de o bere.

Acest blog nu l-am creat pentru a castiga ceva. Nici nu m-am gandit vreodata ca lumea ma va citi. Sau comenta atat de mult. Sau ca ma vor ameninta, injura, incerca sa-mi faca rau.

Dar ghici ce? Sunt tot aici si voi ramane aici. Acum imi place la nebunie. Si n-o sa ma opresc.

Se pare ca ceea ce scriu are relevanta. Eu asta cred si se pare ca asa crede si google daca ma indexeaza atat de bine fara vreun pic de SEO. Nu, nu sunt cel mai bun. Dar scriu ceea ce cred si sunt sincer.

Pana acum am castigat din blog in jur de vreo 1000 de euro.N-am investit niciun leu. Nu am facut calculul la centime, dar atat estimez si cred ca e mai mult decat atat. Nu asta a fost scopul. Niciodata nu a fost asta scopul. Daca pot avea si niste beneficii, n-am nicio problema. Pentru ca lucrez in vanzari si imi plac si reclamele. Si cum putem sa promovam ceva altfel?

Dar nu voi accepta orice. De asta sa fiti siguri.

Si mai fac o mentiune. Vand tigla metalica, tabla cutata, panouri sandwich, sisteme pluviale, etc. Astept o propunere de la companiile care se ocupa cu asa ceva. Lucrez la o companie care vinde asa ceva, logic. E usor de aflat care, nu trebuie sa va dau eu informatia. De cand am scris articolul asta, am primit multe telefoane, comentarii si email-uri in care oamenii imi cereau parerea. Si au cumparat. Sunt sigur ca a contat si parerea mea. Ganditi-va ca daca am consiliat cel putin 5 oameni in alegerea unui acoperis, indiferent de unde au cumparat, iar un acoperis costa in medie 2000 de euro, am facut vanzare de 10000 de euro. Nici nu stiti care trebuie sa imi multumiti :)). Asa ca astept propuneri. Pentru ca aparent toti vindeti acelasi lucru. Detaliile sunt cele care fac diferenta si la dracu’, sunt cele mai importante😉.

Cu stima,

Mircea Colceag

 
2 comentarii

Scris de pe 5 Iunie 2013 în Afaceri

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

2 responses to “Despre propuneri de colaborare

  1. Dorina

    19 August 2013 at 9:31 pm

    buna, spui ca ai castigat 1000 euro, dar in cat timp? ce inseaman colaborare cu blogul _

     
    • Mircea Colceag

      20 August 2013 at 10:45 pm

      In luni de zile. Diverse colaborari. Sunt mai multe de discutat despre subiectul asta. Purtam o conversatie prin mail daca vrei.

       

Zi si tu acuma

 
