RSS

Si stau si ma intreb…

29 Mai

Oameni care se omoara intre ei…zi de zi.

Violuri…fara numar. Ca iarta Dumnezeu ca ai cedat tentatiei si i-ai tras-o pentru ca era prea buna,nu?

Jafuri? Bani de-un pachet de tigari, de-o paine. Nu vorbim de spart banci. Desi in Romania ar fi mai mult decat usor, daca s-ar gasi niste baieti inteligenti. Poate intr-un articol viitor va dau si-un pont😉

Coruptie? Cat cuprinde. Pentru un pumn de bani majoritatea se vinde. Ieftin. Ca n-avem pretentii,nu?

Stau si ma intreb : Daca Iisus era doar un simplu om fanatic care a patit ce-a patit si toate legendele sunt doar simple superstitii? N-am dovezi. Dar e plauzibil. Pentru ca dovezi care sa ma convinga de existenta lui n-are nici popa. Acelasi popa care are dita’ casa, vila la munte, la mare si bani, cine-i mai numara? Ca acest articol e pur ipotetic, nu are vreo referire. Poate facem un studiu de caz data viitoare si vedem cati sunt in industria asta pentru bani si cati din credinta. Ca aia cu credinta de obicei sunt cam rupti de foame.

Daca lucrurile nu stau chiar asa cum credeti voi?

Oooo…blasfemie! Da, sunt constient. De ce? Pentru ca imi permit sa ma intreb in loc sa ma duc intr-o singura directie ca turma de oi.

Pacatosi suntem! Toti! Fara exceptie. Macar un „da-te dracu’, Doamne iarta-ma” am zis fiecare. Sa vina apocalipsa aia si sa ne rada pe toti daca tot e atat de rau sa iti pui niste intrebari. Pentru ca daca mor eu, atunci muriti si voi. Si cu propriul sacrificiu, macar stiu ca am facut un bine. Cui? Cui naiba ii mai pasa?

Daca imi permit sa am intrebari si sa gandesc, inseamna ca sunt rau? Nu. Doar inseamna ca nu sunt prost.

Nu-mi permit sa-mi zic credincios. Nu sunt nici ateu. Doar ca halul in care s-a ajuns ma face sa-mi pun intrebari serioase. Si chiar e o mare dobitocie „crede si nu cerceta”. Sa mori tu? Eu cercetez frate.

Doamne, daca existi, da-mi niste raspunsuri. Pentru ca eu nu mai pot. Si nu mai am rabdarea sa ascult toti prosti pe care nu-i cred. Si cred ca le e usor sa ma minta cand au burta plina. Asa ca TU esti singura mea scapare. Altfel…i will be just another guy breaking bad. Poate. Desi…eu inca mai am unele principii. Dar sunt distruse pe zi ce trece. Si imi pun serios intrebarea, oare merita?

 

 
4 comentarii

Scris de pe 29 Mai 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

4 responses to “Si stau si ma intreb…

  1. Stama

    30 Mai 2013 at 2:18 am

    Pssttt..nenea..vorbesti de preoti ,injuraturi ?https://www.youtube.com/watch?v=fTu6oV_Za_8

     
  2. biggred

    31 Mai 2013 at 10:59 pm

    Sa nu uitam ca in vechiul testament, Dumnezeu I-a omorat pe toti si l-a salvat numai pe Noe. Apoi in noul testament, a schimbat macazul, iubire si dragoste. Acuma ce sa mai crezi? Inca n-am prins un preot sa-l intreb de chestia asta, dar sunt tare curios ce are de zis? Probabil, crede si nu cerceta..

     
    • Mircea Colceag

      1 Iunie 2013 at 9:15 am

      Crede si nu cerceta e o mare minciuna…am pierdut secole incercand sa luam luna in mana. Gandeste singur!

       

Zi si tu acuma

 
