RSS

Oportunitate

29 Mai

„Daca as fi avut mai mult curaj in viata,

Soarta mea n-ar mai fi fost crunta si-as fi avut tot viitorul in fata.”

Sunt scuze frate, hai ma lasi?

Apare lucrul 1, nu esti pregatit.

Apare lucrul 2, „Ah…pacat ca m-am grabit”.

Apare lucrul 3, „Bai…cred c-am fost tampit”.

Nu mai apar lucruri noi o perioada.

E doar o perioada nasoala sau doar e viata mea banala?

Oare de ce ala are si eu nu?

Eu muncesc pe bani putini, ala isi alege mertanu.

E trist? Nu frate, e doar selectie pura.

Daca toti ar reusi n-ar mai fi nimeni pe aratura.

Da vina pe scriptura, inchide-te-n celula si-asteapta urmatorul pumn in gura.

Nu mai am timp pentru cine n-are timp de mine,

Nu te mai caut daca ai fost pervers cu mine,

N-o sa-mi curga o lacrima cand vei fi la necaz.

De ce? Suni doar cand ai nevoie, hai ca ai haz.

Nu sunt foarte priceput la rime, doar ca de azi am timp de mine.

E un mesaj pe care vreau sa il tii bine minte.

Cum oricum n-am talent si-am vrut doar sa iti zic ceva,

Inchei treaba asta cu unul care chiar canta, hai pa !

„Te plangi ca lumea nu te mai iubeste,dar n-ai habar
Ca tot ce ti se intampla acum e normal
Sunt doar simple consecinte,cei dragi dispar
Cand esti avar,sentimente apar mai rar!”

 
2 comentarii

Scris de pe 29 Mai 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , ,

2 responses to “Oportunitate

  1. Sasha

    29 Mai 2013 at 9:12 pm

    foarte tare!

     

Zi si tu acuma

 
