RSS

You own this !

25 Mai

Si voiai sa schimbi lumea… Si visai. Iti permiteai sa faci asta. De ce ai renuntat intre timp? Ce s-a schimbat?

Ai ascultat prin stanga si prin dreapta ce au zis altii, ai vazut ca nu sunt de acord cu tine, ai vazut ca toti iti zic „frate, nu asa” si ti-ai inchis visurile intr-un sertar in cutia craniana si le-ai permis sa-ti transforme sperantele intr-un lux de neatins. De ce? Singurul vinovat esti tu, clar. Nu analizam chestia asta, nu o supunem la vot. E status quo. Ceea ce e important, e urmatorul lucru: Vrei sa schimbi ceva la tine? Vrei sa-ti schimbi viata? Vrei sa faci lucrul de care esti pasionat? Raspunsul e da? Ok, atunci ce te impiedica?

Dupa cum incepusem, probabil te asteptai sa vin cu vreo reteta de succes, ceva. Nu. Nu am asa ceva. Nici nu exista asa ceva. Nu exista o reteta de succes care sa te propulseze in varf. Analizeaza toti oamenii de succes (dupa criteriile tale, desigur) din ultimii 100 de ani sa zicem si o sa vezi ca au cateva lucruri in comun, dar n-au o reteta. Toti oamenii de succes au fost sau sunt pasionati de ceea ce fac. Au investit determinare, munca, suflet, implicare emotionala pe care n-ai cum s-o intelegi daca nu o faci si tu. Au pus tot ce au aveau in ceea ce faceau. Si ghici ce? Habar n-aveau daca o sa mearga sau nu. Inca nu s-a inventat globul de cristal. Dar stiau ceea ce vor sa faca in viata asta. Ce? Simplu. Ceea ce le place cel mai mult. Nimic altceva. De ce sa-ti pierzi timpul, oricum limitat, facand lucruri care nu-ti plac?

Fac aici o mentiune pe care oricum o vor intelege doar cei ce pot sa inteleaga: Exista o mare diferenta intre a supravietui la un moment dat si a face toata viata un lucru care nu-ti place, doar pentru supravietuire. Diferenta consta intr-o pasiune si un plan. Cum ajungi acolo? Asa. E atat de simplu.

Nu scriu carti motivationale, n-am nicio treaba cu de-astea. Dar inteleg pasiunea. Inteleg cum e sa-ti doresti sa faci ceva cu atata ardoare incat esti dispus sa risti totul. Inteleg mentalitatea de „go big or go home” , „da tot ceea ce ai mai bun sau mori”. Inteleg cum e sa nu te multumesti cu jumatatile de masura. Nu exista doar un pic de…De orice iti doresti. Vrei totul sau nimic. Vrei sa creezi, vrei sa fii cel mai bun, vrei sa arati tuturor de ce esti capabil.

Lumea, in schimb, iti tot spune cum ar trebui sa te intorci inapoi in cireada, sa-ti astepti biletul catre moarte, ca n-ai cum sa visezi, ca esti nebun, ca nu poti sa realizezi nimic. De ce fac asta? Din neputinta. Dar daca ei nu pot, asta nu inseamna ca tu nu poti. Ne-au demonstrat de atatea ori milioanele de oameni care au reusit, in decursul existentei omenirii, ca se poate, incat e foarte clar ca nu reusesti decat daca nu vrei sa reusesti. Poate ti-e teama, poate esti slab, poate n-ai suficienta incredere in tine. Sunt problemele tale. Preferi sa traiesti cu ele in loc sa te tratezi, dar asta nu inseamna ca eu nu pot sa-mi ating obiectivele care mai demult erau visuri. Pentru ca am in fata o gramada de exemple. De ce ma minti in halul asta. Ca nu pot, ca n-o sa reusesc.

Vrei sa vezi ca se poate? Florin Grozea lanseaza cartea “Hit Yourself – 100 de idei de la pasiune la marea lovitură”. Citeste-o ! Iti poate schimba perspectiva. Iti va demonstra ca asa cum altii au reusit, asa poti reusi si tu. Depinde doar de tine. E atat de simplu. Daca preferi sa afli mai multe pe facebook, ok, iti fac favoarea asta. Uite link de facebook.

Pun pasiune in tot ceea ce fac. Am o pasiune pentru scris. Am dezvoltat o adevarata pasiune, daca o pot numi asa, pentru a spune ceea ce gandesc. Gandire nealterata de oamenii din jur. Am facut acest blog. Il am de 2ani jumate. S-a ras de mine, am fost injurat, am fost amenintat, au incercat sa ma mituiasca, era sa-mi iau si bataie. Doar din cauza a doua lucruri: Ca am o pasiune pentru a scrie si ca mi-am gasit o voce prin acest blog. Bine, hai sa restrangem doar la unul: Pentru ca aleg sa fiu eu, the real me. Nu pot sa fiu ceea ce vreti voi sa fiu, nu pot sa gandesc cum vreti voi sa gandesc. Si nimic n-o sa schimbe asta indiferent de ceea ce veti face.

Am visurile mele, am pasiunile mele, am lista mea cu lucruri pe care vreau sa le fac. Va garantez ca mai devreme sau mai tarziu o sa reusesc. Nu, nu sunt arogant. Am doar incredere in mine si imi cunosc potentialul. Si voi puteti sa realizati tot ceea ce va doriti. Dar vreti suficient de mult?

Aceasta este intrebarea.

https://www.youtube.com/watch?v=Vd6bv81mQdI

 
6 comentarii

Scris de pe 25 Mai 2013 în Blogging

 

Etichete: , , , , , , , , ,

6 responses to “You own this !

  1. vavaly

    26 Mai 2013 at 10:27 am

    imi place cum ai pus problema despre totul sau nimic. uneori e nevoie de conceptia asta pentru a reusi. sau poate mereu.

     
  2. Pishky

    26 Mai 2013 at 12:05 pm

    Și eu sunt de părere că în viață trebuie să te ghidezi după ceea ce îți place ție să faci și niciodată după ceea ce îți spun alții că ar fi bine să faci.
    Interesant articol, interesant faptul că Florin lansează o carte.

     
  3. Florin Grozea

    27 Mai 2013 at 6:26 pm

    Excelent articol, Mircea!!! Felicitări!

     

Zi si tu acuma

 
