RSS

Prostia e crunta. Din pacate nu doare

15 Mai

O sa ating mai multe subiecte in articolul asta. As aprecia cat mai multe pareri pertinente, doar din pura curiozitate. Deci…

1) In articolul asta nu se spune nimic. Au auzit de „schema-pilot” si au facut un articol despre asta. In care nu spun nimic despre nimic. Nu stiu cine a scris articolul. Din punctul meu de vedere, e prost. Si nu isi face meseria. Si daca mai are si o facultate in domeniu, e cu atat mai trist. Scuza cu „asta e” nu merge. Prietene, esti praf. Parerea mea proprie si personala.

2) Sunt jdemii de tineri cu facultate in tara. Care cum a facut-o. Unii cu bani, altii cu pile, dar unii au muncit frate. Au muncit de le-au iesit ochii! Si s-au chinuit. Ca au crezut ca daca faci o facultate, ajungi si tu cineva, ceva. Si multi dintre ei n-au de munca. De fapt, marea lor majoritate. Si nu vad ca se zbate cineva pentru ei. Tin sa mentionez ca eu n-am facultate. Deci ar fi o prostie sa credeti ca le iau apararea pentru ca ma regasesc printre ei. Nu ma regasesc. Nici nu stiu daca mi-as dori, dar asta e strict problema mea si ce cred altii e fix apa de imi spala…corpul. In nemarginita lui frumusete. Doar ca nu mi se pare corect.

Ti se cere experienta. Pai de unde cacat experienta daca tu nu-l angajezi si el abia a iesit din facultate?

Iar tinerii care sunt angajati, indiferent ca pot fi extraordinari sau niste dobitoci, sunt platiti mai rau decat curvele. Prost exemplu, recunosc. Curvele castiga bine. Ca mentalitatea patronului ( Ca „antreprenor” e ceva din dictionar sau din filme, habar n-are ce inseamna ) e sa isi umfle burta cat mai mult si sa munceasca pentru el toti sclavii. Ca daca ai o bucata de paine, te multumesti cu putin. Ce pretentie poti avea tu, sclavule, cand eu iti pun scarba aia de paine mucegaita pe masa?!! Nu ti-ar fi rusine!

Multi ar spune „pai lasa frate ca isi merita soarta daca accepta asta!”. Ok, poate. Cateodata da. Dar nu mereu. Nu toti au capacitati intelectuale extraordinare, nu toti sunt capabili sa-si depaseasca mizera conditie, nu toti vor sau pot mai mult. Si atunci, daca nu accepta, ar putea la fel de bine sa se apuce sa fure. Pai de ce nu? Cu siguranta ar face mai multi bani, nu?

Chestia cu justitia, e fix pix. Ma lasi frate? Cand ai familie acasa si moare de foame, ti se rupe in doua de orice lege. Dumnezeu nu pune pe masa, deci nu cred ca i-ar fi prea frica de vreo pedeapsa. Si daca l-ar pedepsi, ce ar putea sa ii ia? Viata? Pai daca nu mananca moare, daca il pedepseste moare.  E pierde-pierde pentru el, asa ca what the fuck? Sa continue sa fie sclav pentru tine? Daca ar avea ocazia te-ar taia de distractie, nici macar de foame. Ca respectul si dragostea sa castiga cam prin aceleasi lucruri, nu prin frica. Dar trecem mai departe.

3) Deci pentru cei cu facultate nu facem nimic. Da-i in mortii lor. Statul zice indirect. Nu eu. Eu constat.Dar ce gandesc? „Frate…am creat un sistem de invatamant de cacat in care nimeni nu invata nimic, cei care invata, invata lucruri de multe ori fara aplicabilitate in viata reala si n-au fost in stare nici sa ia bacul. Ce facem cu ei?” Pai incercam sa le gasim de munca, pentru ca se uita Europa la noi si incepe sa bata la ochi ca furam cam mult si nu facem nimic”. Pam-pam! Superb? Sau ce?

Orice ajutor e binevenit pentru orice categorie, dar prostie ca in tara asta…INCREDIBIL!!! Deci nu-mi vine sa cred ca asemenea dobitoci ma conduc pe mine, pe tine, pe toti. Prietene!!!! Mori frate din proprie initiativa! Sau macar da-ti demisia! Macar atat.

Va zic sincer ca as fi vrut sa scriu acest articol despre head-hunteri, despre oameni cu potential, despre oportunitati, posibilitati, despre oameni care isi fac foarte bine treaba si nu vin sa se milogeasca pentru un milion-doua la salariu ci asteapta o oferta mai buna pentru ca merita. Pentru ca sunt constienti de asta.

Asta pentru ca mai citesc si eu carti, articole, ma informez, nu sunt chiar ultimul dobitoc. Dar ce vrei frate? Se perpetueaza mentalitatea de sclav si mintile sunt indoctrinate inca din infantilitate si asta e.

De-aia mintile bune pleaca spre alta firma, spre alta companie si apoi spre alta tara. Pentru ca prin alte tari, gen alea care sunt peste noi la orice, stiu sa aprecieze un bun si sa-l valorifice! Nu sa-si bata joc de el!

Inchei acest articol confesandu-ma ca am fost acuzat de n ori ca „de ce sunt eu mai bun pentru ca am blog si scriu?”. Frate, nu sunt mai bun, dar posed un penis mediu si sange suficient in instalatie ca sa spun ca m-am saturat si ca daca eu cred ceva o sa spun ce cred fix asa cum gandesc. N-o sa las mintile aparent „mai iluminate” din cauza si nu datorita faptului ca au au avut o familie mai buna, dar cu un creier de nuca sa-mi impuna ce sa cred sau ce sa gandesc! Si de-aia ma consider liber!

Nu stiu daca incep sa o iau razna sau doar incep sa ma trezesc. Dar asta-s eu si this is it!

The one and mothefucking only, Mircea Colceag !

 
3 comentarii

Scris de pe 15 Mai 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , , ,

3 responses to “Prostia e crunta. Din pacate nu doare

  1. Loredana

    15 Mai 2013 at 9:48 pm

    interesant articolul…

     
  2. Sorin

    15 Mai 2013 at 10:37 pm

    prostia nu doare dar se minte, daca as fi un pic mai prost as fi fercit(parazitii)

     
  3. consilier local

    17 Mai 2013 at 5:23 pm

    Dai bataie….nu te lasa !

     

Zi si tu acuma

 
