RSS

Refulare. Sau „In mortii vostri!”

10 Mai

Vreau sa nu mai scriu. Dar scriu. E ca un drog. Nu ma pot opri. E ca o melodie pe care o ascult la nesfarsit.

As vrea sa scriu despre muzica. N-am cum. Imi trebuie sunete. Imi trebuie mai mult decat accente, decat vocale, decat consoane. Imi trebuie trairi. Imi trebuie simtiri. Simt ca vreau sa ma opresc si totusi nu pot. Poate nu vreau cu adevarat. Poate nu am vointa suficienta.

Femei iau bataie pe strada. Incerci sa intervii. Esti injurat. De catre cine? De catre ea. Considera ca atat merita, ca atat poate. Ca barbatul are dreptul sa o maltrateze. E de cacat.

Prieteni nu ai. Oamenii nu te asculta. Oamenii vor sa auda ce vor ei sa auda, nu vor sinceritate. Sinceritatea e dura. Sinceritatea e cruda. Durerea e de nestavilit. Ura persista. What the fuck is wrong with us?!

Continui. De ce? Cred ca sunt prost. Am ajuns sa cred ca totul e cu susul in jos, ori suntem prea multi dobitoci.

De ce sa nu vrei sa fi tu? De ce sa nu vrei sa spui ce simti? De ce sa nu vrei sa spui povestea ta? De ce dracu’ vrei sa continui sa fii doar un robot defectuos care spune doar ce vor altii sa auda?

Baaaaa!!!! Da-te-n….dragostea mea (ce cacat de piesa e asta??!!! Si va deveni si hit. Prosti sunteti baaa!!!!! Rau. Cei mai prosti!!! Retardati !!!! Pe bune!!!! Injurati-ma ma! MI SE RUPE !!!! ) Treziti-va ma in pana mea,cum ar zice Cheloo. Sau ar zice altfel?

Toti prostii profita de noi. Toti vor ceva. Aia sau ailalta. Si culmea e ca o vor doar pentru ca tu o ai. Nu pentru ca le trebuie. Doar pentru ca tu o ai si ei trebuie sa ti-o ia. Si i-o dai. De ce nu ii dai si altceva? Gen muie. Zic. NU injur. Intreb. De ce?

El e mai om ca tine? Merita mai mult? Tu esti prea slab, prea prost, sau ce?

Si sa nu intrati in chestia gen „tu cine esti ma de critici?”. Frate, esti prost? Cand am zis ca aia mi se pare de cacat sau ca ii fut pe aia in gura, am fost amenintat. N-ai fost acolo. Ca fac, ca dreg, ca ma rog… Nici nu conteaza. La cat de retardati sunt ei, cred ca sunt Dumnezeu pe pamant.Ca fac, ca dreg, ca au putere. Nu ma mai agit decat la ce ma loveste direct. Atunci o sa fac pe dracul in patru sa te distrug. In rest… MI SE RUPE!!!! Fiecare isi merita soarta!

Ce cacat de unire, de „sa fim alaturi”, „sa ne sprijinim”, frate, ma lasi? Esti curva si ramai curva.

Mai am multe de facut, multe de spus. Doar ca unele chiar nu merita. Pentru ca unii nu inteleg. Unii zic „frate, vreau sa fiu sclav. nevasta nu ma paraseste daca sunt sclav, asa ca vreau sa fiu sclav. Imi place? Pai ce, eu gandesc? Nu. Sunt doar marioneta.”. Da, da, da… sa fii fericit chiar de ziua ta🙂.

Sunt pacifist, da-ti-as foc. Doar am dubla personalitate. Si daca ma dai in judecata o sa ajung la azil pentru nebunie :))

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Mai 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
